قاضی سراج خبر داد: ادامه رسیدگی به پرونده فساد عظیم مالی از نیمه دوم تیرماه

با صدور کیفرخواست برای شش متهم جدید؛

قاضی ویژه‌ی رسیدگی‌کننده به پرونده فساد عظیم مالی از ادامه رسیدگی به این پرونده در نیمه دوم تیرماه خبر داد و تاکید کرد که پس از رسیدگی به اتهام ۶ متهم جدید این پرونده، رای مقتضی صادر خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا قاضی ناصر سراج اظهار کرد: در پرونده اولیه فساد بزرگ مالی برای 33 متهم از سوی دادسرا کیفرخواست صادر شده بود که در طول این مدت با برگزاری جلسات رسیدگی، آخرین دفاعیات از آنها اخذ شد.

وی گفت: برای شش نفر دیگر کیفرخواست صادر شده که قبل از تعیین وقت برای رسیدگی باید پرونده برای مطالعه در اختیار وکلای مدافع متهمان قرار گیرد و در صورتی که نقصی در پرونده مشاهده نشود، تعیین وقت شود.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بزرگ مالی یادآور شد: در صورت آماده شدن پرونده پیش‌بینی این است که به اتهامات این شش نفر نیمه دوم تیرماه رسیدگی شود. هیچ کدام از این افراد دارای سمت دولتی نیستند و از کارکنان شرکت‌های وابسته به گروه امیرمنصور آریا محسوب می‌شوند.

 

سراج در مورد صدور رای برای این پرونده نیز گفت: به دلیل اینکه پرونده 6 متهم جدید مرتبط با متهمان اصلی پرونده است، پس از رسیدگی به اتهامات آنها در مهلت مقرر اقدام به صدور حکم خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

45  −  35  =