۵۰درصد بازار در اختیار بیمه ایران است

مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران از افزایش سهم بازار این شرکت در سال جهاد اقتصادی خبر داد و گفت : صنعت بیمه در رشد شاخص های توسعه کشور نقش ویژه ای دارد.

به گزارش ریسک نیوز، جواد سهامیان مقدم گفت: هم اکنون 50 درصد از بازار صنعت بیمه را در اختیار داریم و پارسال منابع شرکت بیش از 20 درصد رشد داشته است.
وی رسالت بیمه را آرامش بخشی در حوزه کسب و کار، افزایش ضریب نفوذ بیمه و همگانی شدن بیمه های زندگی اعلام کرد و گفت : وقتی نحوه ارائه خدمات به مشتریان مناسب باشد مردم هم رغبت بیشتری برای خرید بیمه نامه خواهند داشت
و این روند هم سبب افزایش سهم بیمه ایران در بازار بیمه کشور می شود.
سهامیان مقدم با اشاره به اینکه رسالت بیمه ایران در توسعه بخش های اقتصادی افزایش رفاه اجتماعی و خدمت به کشور است ، گفت : باید تعهدات خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران در ادامه بازهم از رانندگان وسایل نقلیه خواست حتما بیمه نامه شخص ثالث را تهیه کنند و گفت : این شرکت برای همه هموطنان متقاضی در سراسرکشور 10 درصد تخفیف در حق بیمه 4 رشته بیمه ای در طرح سپاس ارائه می دهد.
سهامیان مقدم با بیان اینکه تمامی اشخاص حقیقی می توانند از هم اکنون از تخفیف های رشته های ثالث، بدنه اتومبیل،آتش سوزی منازل مسکونی و مسئولیت این شرکت بهره مند شوند، تصریح کرد: کارشناسان این شرکت در250 شعبه وبیش از شش هزار و 500 نمایندگی در سراسر کشور آماده عرضه این تخفیف هستند.
سهامیان مقدم افزود: طرح سپاس آغاز شده است و تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  72