بیمه ایران جزء ۱۰ دستگاه برتر کشور است

دبیر هفتمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران گفت :این شرکت براساس نظر سنجی دستگاه های پژوهشی که دربین دستگاه های مشابه انجام گرفت درجلب رضایتمندی مشتریان رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش ریسک نیوز، علی جباری درحاشیه هفتمین همایش سراسری ایثارگران این شرکت در مشهد مقدس ضمن بیان این مطلب،افزود:همچنین این شرکت جزء 10 دستگاه برتر کشوربوده وبه لحاظ عدالت محوری نیز رتبه سرآمدی را از مسوولان قوه قضاییه دریافت کرده است.

وی افزود: درحال حاضر نزدیک به 50 درصد کارکنان این شرکت ایثارگرهستند که در پست های تخصصی و مدیریتی فعالیت می کنند.
به گفته وی علاوه براین این شرکت درپرداخت مطالبات قانونی،ارتقای شغلی،تبدیل وضعیت استخدامی، پرداخت حقوق معوق ودوران اسارت آزادگان،دریافت مطالبات ایثارگران ازدستگاه های مرتبط و رسیدگی به مسایل درمانی جانبازان نیز دربین دستگاه های اجرایی جزء سازمان های برتر کشوربوده وهدف اصلی از برگزاری این همایش نیز به نوعی تقدیرازخدمات ایثارگران است.
عضوهیات مدیره بیمه ایران درادامه به تشریح وضعیت این شرکت در بعد تخصصی اشاره کرد و گفت: این شرکت دراصل یک نهاد چند بخشی است که دراین میان ابعاد تخصصی، مسوولیت پذیری اجتماعی و بنگاه اقتصادی اهمیت بیشتری دارد.
جباری ادامه داد: خوشبختانه وبا رقابتی شدن صنعت بیمه و شکست بازار انحصاری چند جانبه این شرکت به دلیل داشتن نیروهای کار آمد و متخصص سهم خود را دربازار از دست نداد و امروزنیز بیش از50 درصد بازار بیمه ای کشوردراختیار این شرکت است.
به گفته وی این درحالی است که درسایر بنگاه های اقتصادی با شکست انحصارهای چند جانبه بنگاه های بزرگ به شدت سهم خود را ازدست دادند.
معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران اضافه کرد:این شرکت همچنین درتاثیر گذاری عملیاتی حرف نخست درمیان شرکت های بیمه را می زند و همچنان راهبر این صنعت در کشور است.
وی درباره عملکرد این شرکت درسال گذشته نیز گفت: درسال 90 با صدور 18 میلیون فقره بیمه نامه افزون بر42 هزار میلیارد ریال حق بیمه صادرکرده ایم که این رقم نسبت به سال گذشته نزدیک به 50 درصد رشد را نشان می دهد.
معاون اداری و مالی بیمه ایران درخصوص میزان پرداخت خسارات این شرکت درسال گذشته نیزاظهارداشت: 3 میلیون پرونده خسارتی درسال 90 در این شرکت تشکیل و 28 هزار میلیارد بابت این پرونده ها خسارت به ذینفعان پرداخت شده است.
به گفته وی خوشبختانه منحنی رشد این شرکت همچنان سیر صعودی را نشان می دهد وبراساس آمار موجود در 2 ماه سال جاری نیزشرکت حرکت روبه جلویی داشته است که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.
هفتمین همایش سراسری بیمه ایران چهارشنبه درمشهد مقدس آغاز به کار کرد و پنجشنبه شب به کار خود پایان داد.
دراین همایش که با محوریت نقش بیمه گران در"حمایت ازتولید ملی و سرمایه ایرانی" صورت گرفت مسوولان،مدیران وکارکنان این شرکت در4 کارگروه تخصصی چگونگی دستیابی به این هدف رابررسی و دردستور کار خود قراردادند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟