آمریکاییها بیمه عمر نمی خرند/افراد تحصیلکرده 2.5 برابر افراد عادی از بیمه عمر استفاده می کنند

یک نظر سنجی نشان میدهد:

تحقیق جدید موسسه جنورث نشان می دهد هنوز هم مردم آمریکا به میزان کافی از بیمه عمر استفاده نمی کنند و از سوی دیگر به نظر می رسد بزرگسالانی که تحصیلات دانشگاهی داشته اند بیشتر از بیمه عمر استفاده می کنند و در برابر خطرها بهتر از خود مراقبت می کنند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از بلومبرگ برای دومین سال متوالی تحقیق لایف ژاکت  موسسه  جنورث نشان میدهد شکاف عمیقی میان مقدار بیمه عمر آمریکاییها  و آنچه که واقعا به آن نیاز دارند، وجود دارد. ژانت دسکینز نائب مدیر موسسه جنورث در خصوص محصولات مرتبط به بیمه عمر می گوید: پوشش دادن این شکاف و متمایل کردن مشتریان به خرید بیمه عمریکی از مهمترین اولویات  صنعت بیمه در کل است.

 این تحقیق همچنین حاکی از آن استکه شکاف موجود در صنعت بیمه عمر به طور کلی برای افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند، کمتر است.  یک فرد بزرگسال بیمه شده که تحصیلات عالیه دارد 2.5 برابر بیش ازیک فرد بدون تحصیلات دانشگاهی (یافردی که فقط دیپلم دبیرستان دارد) از خدمات بیمه عمر استفاده می کند.  دسکینز در ادامه می گوید: یک بزرگسال با مدرک تحصیلی دیپلم  یا کمتر ، 60 درصد کمتر از خدمات مربوط به بیمه عمر استفاده می کند. این درحالیست که 44 درصد فارق التحصیلان دانشگاهی  بدون این خدمات زندگی می کنند.

چالش اصلی صنعتی بیمه در این نکته قرار دارد  که چگونه اقشار مختلف جامعه آمریکایی را تشویق کند تا بیمه عمر را به عنوان یک دارایی مالی استراتژیک قلمداد کنند نه یک خدمت اضافی، آن را ابزاری بدانند که به کمک آن خانواده ها می توانند به اهداف مالیشان دست یابند و از آنچه برایشان اهمیت فراوان دارد حمایت کنند. بدون پوشش بیمه یک حادثه ساده کافی است تا رویاهای خانواده ای رااز مسیر منحرف کرده و یا حتی ویران کندودر نهایت آینده مالی آن را به باد دهد. دراین میان نباید از ارتباط تحصیلات با دانش درباره بیمه عمر غافل شد. مطالعه متون اقتصادی به افراد این فرصت را می دهد تابا اطلاعات کافی و نهایت مسئولیت پذیری انتخاب کنند.

دسکینز معتقد است بیمه گزارانی مانند جنورث  برای آموزش خریداران  بسیار تلاش می کنند. آنان سعی می کنند اهمیت چکهای دوره ای  برای تامین پوشش کافی را به مردم بیاموزند.  او در این باره می افزاید:پولی  که فرد برای خرید سه فنجان قهوه در ماه می پردازد برای اضافه کردن پوشش بیشتربیمه عمرش کافی است.

 افراد بزرگسال مجرد که احتمال نمی رود جزو جرگه خریداران بیمه عمر باشند، اکنون  به طور جدی  خرید آن را در برنامه های خود گنجانده اند  و مشغول بررسی  کمترین  قیمتها و خرید پوشش کامل بیمه هستند. اکنون امکان خرید بیمه های عمر برای مردم بیش از گذشته فراهم شده است و ممکن است دوباره  قیمتها این چنین پایین نیایند.

یک مشاور مالی می تواند به فرد کمک کند آیالازم است این شکاف بیمه ای را پر کند یا خیر و همچنین درباره چگونگی دریافت بهترین پوشش بیمه به او کمک کنند.  جنورث همچنین یک ماشین حساب آنلاین به وب سایت خود اضافه کرده است که به مشتری کمک می کند میزان کافی پوشش بیمه خود را تعیین کند.

 البته  این تمام اطلاعات حاصل از تحقیق نیست  و نتیجه کامل آن ماه آینده منتشر خواهد شد.

منبع:Yahoo

تهیه کننده:ریحانه شیرسوار مدیریت شعب خراسان رضوی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  32