فرم قراردادهای بیمه طرح پزشک خانواده نهایی می‌شود

تا پایان هفته

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: فرم مربوط به قراردادهای بیمه طرح پزشک خانواده تا پایان هفته نهایی و ابلاغ می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس عباس مقدادی پیش از ظهر امروز در کنفرانس یک روزه پزشک خانواده در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدا اجرای طرح پزشک خانواده طی پنج سال پیش‌بینی شده بود که به دو سال تغییر کرد و از این نیز مدت تقریبا یک سال آن گذشته است.

وی افزود: در حال حاضر فرم‎های قراردادهای پزشکان این طرح به بیمه به شکل نیمه نهایی است و قرار است تا پایان هفته فرم قراردادها نهایی شود که در صورت بروز هرگونه تغییر در فرم، تا هفته آینده این موضوع به پزشکان اطلاع داده خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه بستن قرارداد بیمه تامین اجتماعی با پزشکان خاطرنشان کرد: تاریخ  این قرار داد یک ساله است و اگر پزشکی در طی این مدت با مشکلی برای ادامه همکاری روبه‎رو شد، باید حداقل یک ماه قبل از آن به بیمه طرف قرارداد موضوع را اطلاع بدهد.

وی مبلغ بیمه را بر اساس سرانه ماهیانه به ازای هر نفر دو هزار تومان عنوان کرد و افزود: این مبلغ ممکن است در آینده تغییر کند.

مقدادی با اشاره به پاداش عملکرد پزشک خانواده در این طرح گفت: پاداش عملکرد پزشک خانواده حداکثر 20 درصد سرانه است و برای افراد زیر پنج سال، افراد بالای 60 سال، زنان باردار و افرادی که بیماری مزمن دارند این سرانه بر اساس مقررات ستاد اجرایی شهرستان هر سه ماه یکبار پرداخت می‎شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

49  −  44  =