ابهام در نحوه تمدید همکاری یکی از مدیران بانک مرکزی

تمدید همکاری یکی از مدیران بانک مرکزی علی رغم موعد بازنشستگی و وجود ابهامات در خصوص مدارک تحصیلی وی ،سئوالات فراوانی به وجود آورده است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس اخیرا" مسئولان بانک مرکزی ،زمان بازنشستگی یکی از مدیران این مجموعه را که با ابهاماتی در پرونده تحصیلی نیز مواجه است، تمدید کرده اند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که فرد مزبور که مدیر یکی از بخش های بانک مرکزی است، پیش از این مدعی تحصیلات کارشناسی در رشته مدیریت بانکی بوده که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شده که مدارک وی دارای اعتبار حقوقی برای تصدی مسئولیت نیست.

گفته می شود بر اساس گزارش یک نهاد نظارتی، به دلیل تخلفات تحصیلی ، نامبرده موظف شده بود که حقوق و مزایای دریافتی از سال 1372 را به خزانه دولت بازگرداند.

در این میان اما موافقت مسئولان ارشد بانک مرکزی با تمدید فعالیت نامبرده علی رغم بازنشستگی ، دستگاه های نظارتی را با این پرسش مواجه ساخته که این اقدام غیر قانونی با چه مجوزی صورت گرفته است چرا که بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری ، کارکنانی می توانند در دستگاه اجرایی بیش از 30 سال ادامه کار دهند که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر باشند.

خبرگزاری فارس با در اختیار داشتن اسناد مربوط به این تخلف ، آمادگی دارد تا توضیحات مسئولان بانک مرکزی در این خصوص را منتشر نماید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟