۸۹ هزار کودک آمریکایی پوشش بیمه‌ درمانی خود را از دست داده‌اند

مجله آمریکایی "نیشن"

یک مجله آمریکایی در گزارشی به بحران اقتصادی و کاهش بودجه اعلام کرد که از آگوست ۲۰۱۱ تاکنون، ۸۹ هزار کودک آمریکایی در ایالت “پنسیلوانیا” پوشش بیمه خدمات درمانی خود را از دست‌ داده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس، از آگوست 2011، 89 هزار کودک آمریکایی در ایالت "پنسیلوانیا" پوشش بیمه‌ای خود را از دست داده‌اند که از این تعداد بسیاری از آنها درگیر بیماری‌‌های سختی هستند و به طور اشتباه از خدمات پوشش بیمه‌ای آنها محروم شده‌اند.

اواخر تابستان، سازمان رفاه پنسیلوانیا (DPW) به صدها هزار نفر از خانوارهای این ایالت ایمیل‌هایی ارسال کرد مبنی بر آنکه 10 روز زمان دارند تا اسناد مورد نیاز را به منظور حفظ نام فرزندانشان در لیست پوشش بیمه درمانی ارائه دهند و اگر تا زمان معین اسناد مذکور را ارائه ندهند و اگر این مدارک را ارائه دهند اما سازمان رفاه پنسیلوانیا موفق به پردازش این اسناد نشود، بیمه درمانی فرزندان خانوارهایی که به آنها ایمیل ارسال شده است، قطع خواهد شد.

طبق قانون فدرال آمریکا، خانوارها می‌بایست سالانه شرایط لازم برای بهره‌مندی از بیمه درمانی را ارائه دهند و این قانون در ایالت پنسیلوانیا هر 6 ماه یکبار است.

به دنبال رکود اقتصادی، در دوره فرمانداری "اد رندبال" فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا، تقاضا برای برخورداری از بیمه درمانی افزایش یافت اما دفاتر امدادی به دلیل کاهش بودجه نمی‌توانستند پاسخ تمامی این تقاضاها را بدهند.

در دیگر گزارش‌ها آمده است که بر اساس نتایج تازه‌ترین تحقیق و مطالعه مرکز کنترل سلامت و بیماری‌های آمریکا، یک نفر از میان هر 7 آمریکایی یعنی چیزی در حدود 15.1 درصد جمعیت آمریکا در سال 2011 از پوشش بیمه خدمات درمانی محروم بودند.

حدود 46 میلیون و 300 هزار نفر از جمعیت آمریکا در حین این تحقیق و بررسی اعلام کردند که از پوشش بیمه خدمات درمانی محرومند و 58 میلیون و 700 هزار نفر نیز اعلام کردند که در سال گذشته  هیچ بیمه خدمات درمانی نداشتند.

علاوه بر این طبق گزارش محققان آمریکایی، خانواده‌های کم درآمد و فاقد بیمه آمریکایی به طور متوسط تنها می‌توانند از عهده پرداخت 12 درصد هزینه‌های درمانی خود برآیند و در پرداخت هزینه‌های سنگین درمان خود با دشواری‌های فراوان مواجه هستند؛ تا جایی که برخی خانواده‌های آمریکایی تنها به دلیل بروز بیماری یا تصادفی، ورشکسته می‌شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  25  =  33