همسر شهردار سابق باغستان پای میز محاکمه

در ادامه دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران، قاضی سیامک مدیرخراسانی از «ی.د» خواست که در جایگاه قرار گیرد و از وی سوال کرد:‌ آیا قبول دارید که ۱۰۰ میلیون تومان به هدایت شما به آقای «ج.الف» داده شده است؟ وی پاسخ داد: اصلا چنین چیزی نیست و من اظهارات آقای «ش.خ» را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا «ش.خ» با حضور در جایگاه گفت: اینکه آقای «ی.د» در خصوص پرداخت 100 میلیون تومان موضوع را تکذیب می‌کنند، اظهارات شخصی وی است.

شهردار سابق باغستان به عنوان آخرین دفاع با تاکید بر اینکه اخذ رشوه را قبول ندارد، اظهار کرد: در رابطه با اخذ رشوه، سندی در دادگاه ارائه نشده است. آقای «د.س» هیچ تقاضایی از من برای انجام کاری نداشته است. نامه طرح هادی نیز هیچ ارتباطی به من ندارد. هنگامی که طرحی تهیه می‌شود محدوده حریم قانونی برای آن در نظر گرفته می‌شود. در محدوده قانونی یک‌سری از اراضی دارای کاربری کشاورزی و یک‌سری واحدهای مسکونی و تجاری وجود دارد. اکنون در صدها طرح دیگر، سند ملک دارای کاربری مسکونی است ولی در محدوده کاربری کشاورزی قرار دارد و ملاک، کاربری ذکر شده در سند نیست.

وی افزود: سوابق کاری هر فردی گویای عملکرد وی است. در دوران فعالیتم در حوزه شهرداری چندین بار به عنوان شهردار برتر استان انتخاب شده‌ام. نخستین بار است که در دادگاه حضور می‌یابم. ضررهای بسیاری در جریان این پرونده متوجه من و خانواده‌ام شده است و حتی بیماری همسرم افزایش یافته است. از شما درخواست دارم که با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه موافقت کنید.

در ادامه، نماینده مدعی‌العموم کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای خانم «ش.ز» را قرائت کرد که بر اساس آن، وی متهم است به تحصیل مال نامشروع به مبلغ دو میلیارد و 165 میلیون ریال متهم.

قاضی مدیرخراسانی از متهمه خواست که در جایگاه قرار گیرد و به دفاع از خود بپردازد که وی انجام دفاع را به وکلیش سپرد.

رمضانی ـ وکیل مدافع «ش.ز» ـ در دفاع از موکل خود گفت: موکلم از اشخاص مومن، پاک‌دامن و جزو خانواده‌های مذهبی سرشناس است. بر فرض اینکه وجوه تحویلی از سوی همسرش نامشروع بوده، موکل هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته است و در این راستا هیچ دلیل و مدرکی از سوی دادگاه ارائه نشده است. در جامعه ما زنان، همسران خود را مورد پرسش قرار نمی‌دهند و طبیعی است که موکلم در خصوص این پول‌ها سوالی از همسرش نکرده باشد.

ادامه دارد…

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟