افزایش سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی طی یک‌ماه آینده

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در بخش‌های آزمایش، ویزیت، هزینه دارو و پرداخت خسارت خبر داد و گفت: مبلغ پرداخت شده از سوی بازنشستگان برای ارتقاء خدمات بیمه تکمیلی افزایش می یابد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا علی اکبر خبازها اظهار کرد: سال گذشته ماهانه 6700 تومان از حقوق بازنشستگان کسر می شد و متناسب با این مبلغ نیز بازنشستگان از خدمات درمانی بهره مند می شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمه شدگان به لحاظ سن بالا با مشکلات مختلف قلبی، عروقی و ریوی روبرو هستند اظهار کرد: در بیمارستان‌های ملکی صندوق تامین اجتماعی نوبت دهی بالاست و بازنشستگان به مشکل برمی‌خورند، بدین خاطر نیاز به بیمه تکمیلی و ارتقاء خدمات آن دارند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان از خدمات ارائه شده توسط بیمه رضایت کامل نداشتند به این خاطر در سال جاری در قرارداد با بیمه تکمیلی خدمات بیشتری را تحت پوشش قرار می دهیم و طی یک ماه آینده در این زمینه تصمیم گیری می شود.

خبازها با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار بازنشسته در سراسر کشور تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می کنند، عنوان کرد: برای تغییر یا تجدید قرارداد از کانون‌های عالی در سراسر کشور نظرسنجی می‌شود ضمن اینکه از پزشکان صندوق نیز مشورت گرفته شده و سرانجام بیمه‌ای گزینش می‌شود که بتواند خدمات بیشتری را ارائه کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟