انتشار شماره ۱۶۵ ماهنامه تازه‌های جهان بیمه

پژوهشکده بیمه یکصدوشصت‌وپنجمین شماره ماهنامه خبری – آموزشی تازه‌های جهان بیمه را منتشر کرد.

به گزارش ریسک نیوز، با توجه به اینکه یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های مردم و شرکت‌های بیمه در ایران به مشکلات ناشی از حق‌بیمه شخص ثالث و حقوق متقابل بیمه‌گذاران و بیمه‌گران بر می‌گردد در این شماره از تازه‌های جهان بیمه سعی شده است به این رشته به طور خاص پرداخته شود.

مطالعه و مقایسه آمار حوادث رانندگی و خسارت‌های وارد به سلامت و حیات انسان نیز بیانگر آن است که کشور ما در بین سایر کشورهای جهان پیشتاز است. حوادث ترافیکی در ایران به دومین عامل مرگ و میر پس از بیماری‌های قلبی و عروقی تبدیل شده است. این حوادث علاوه بر هزاران کشته چندین برابر مصدوم به جای می‌گذارد که حدود ده برابر کشته‌شدگان است.

خاطرنشان می‌سازد، در این شماره از ماهنامه تازه‌های جهان بیمه سه عنوان مقاله به چاپ رسیده است که عناوین آنها شامل موارد زیر است:
محاسبه توانگری مالی شرکت‌های بیمه بر اساس سرمایهٔ مبتنی بر ریسک NAIC نوشته: سمانه عزیز‌نصیری/ محسن قره‌خانی/ زهرا ماجدی/ فاطمه نصری
آسیب‌شناسی قانون بیمه‌های شخص ثالث و ارائه پیشنهادات اصلاحی نوشته: میترا صفاییان/ محمود سبزی/ نصرالله حسن‌زاده/ آزاده بهادر
ارزیابی عملکرد شرکت‌های بیمه در رشته بیمه‌های زندگی نوشته: آرش حسن‌زاده

لازم به ذکر است در انتهای این شماره از تازه‌های جهان بیمه اخبار بیمه‌ای ترجمه پوریا بالداری جهت اطلاع خوانندگان درج شده است.
علاقمندان می‌توانند جهت تهیه ماهنامه تازه‌های جهان بیمه به پژوهشکده بیمه به نشانی: سعادت‌آباد- خیابان سرو غربی- نرسیده به میدان شهرداری- پلاک 43 مراجعه نمایند و یا با شماره تماس 22073036 کتابفروشی پژوهشکده تماس حاصل نمایند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟