تعداد خودپردازهای پست بانک به یک هزار و ۳۹۴ دستگاه رسید

تعداد خودپردازهای نصب شده پست بانک ایران در شعب و دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی این بانک تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به یک هزار و ۳۹۴ دستگاه افزایش یافت.

به گزارش ریسک نیوز، روابط عمومی پست بانک ایران روز چهارشنبه گزارش داد که دراردیبهشت ماه امسال بیش از یک میلیون و 564 هزار فقره کارت الکترونیکی برداشت (Debit Card) و کارت های خرید و هدیه (Prepaid Card) درراستای ترویج فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی برای مشتریان صادر شده است .

بر اساس این گزارش ، از مجموع 183 هزار و 32 مورد خدمات الکترونیکی، تعداد 42 هزار و 592 فقره از طریق تلفنبانک، 43 هزار و 400 فقره از طریق اینترنت بانک، 77 هزار و 829 فقره از طریق SMS بانک و 19 هزار و 211 فقره نیز از طریق همراه بانک به هموطنان ارائه شده است.

این گزارش می افزاید: از تعداد 14 هزار و 286 فقره انتقال وجه بین حساب ها، 13 هزار و 103 فقره از طریق دستگاه خودپرداز (ATM ) و یک هزار و 183 فقره از طریق اینترنت انجام شده است.

بر اساس گزارش، درحال حاضر تعداد 10 هزار و 213 دستگاه پایانه فروش (POS) پست بانک ایران در مراکز خرید و فروشگاه های سراسر کشور نصب شده که به تمامی کارت های عضو شبکه شتاب خدمات دهی می کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟