مهمترین اخبار بیمه در ژوئن ۲۰۱۲

بیمه گزاران اعلام کردند هر روز مشتریان بیشتری بیمه خودرودیشان را به صورت آنلاین می خرند و این امر حاکی از رضایت زیاد آنان از بیمه کنندگان خودرواست. Esurance تخفیفهای جدیدی برای شهروندان ارائه می کند و البته بیمه گزاران نیز هزینه بیشتری صرف تبلیغات می کنند .

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از مارکت واچ  آنچه در زیر می خوانید چکیده ای از مهمترین اخبار بیمه خودرو در ماه قبل است.

 تحقیقات موسسه کام اسکور در میان 4هزار نفر از کاربران اینترنتی نشان می دهد فروش آنلاین بیمه خودرو بین سالهای 2010 و 2011 ، 6 درصد افزایش یافته است. به طور کلی 3.1 میلیون  بیمه اتومبیل در سال گذشته فروخته شد که این میزان در مقایسه با 2007، افزایش 46 درصدی داشته است.
تحقیق موسسه جی دی پاور نشان میدهد بیمه گزاران توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.  مشتریان در کل از 1000 امتیاز،به بیمه گزاران خود 804 امتیاز داردند. این امتیاز 14 درجه بالاتر از تحقیق قبلی این موسسه است.

براساس تحقیقات موسسه مالی  اس ان ال  در سال گذشته  16 بیمه گزار برتر آمریکا در حدود 5.3 میلیارددلار هزینه تبلیغات کرده اند. به گفته این موسسه  این میزان در مقایسه با سال گذشته  18 درصد افزایش یافته است.

بنیادملی جرایم مرتبط با بیمه  آماری اولیه درباره میزان دزدی خودرو اعلام کرده که نشان می دهد دزدی خودرو به طور کلی کاهش یافته است اما کالیفرنیا همچنان بالاترین نرخ این جرم را داراست.

بنیاد مصرف کنندگان آمریکا  در ماه ژوئن دوگزارش منتشر کرده است مبنی براینکه از  بسیاری از رانندگان با درآمد متوسط هزینه ای گزاف به عنوان حق البیمه دریافت می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟