سایت بانک‌مرکزی وب‌گاه برتر شد

بینا- در سومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی و در راستای توسعه نظام اداری الکترونیک و توسعه و استقرار دولت الکترونیک، سایت بانک‌مرکزی جایزه وب‌گاه برتر در حوزه اطلاع‌رسانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ریسک نیوز، روز سه‌شنبه بیستم تیرماه سال جاری مرکز همایش‌های صدا و سیما میزبان سومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی بود.

بر اساس این گزارش، در حوزه اطلاع‌رسانی پس از بانک مرکزی ، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مقام دوم را به دست آورد و مقام سوم نیز به طور مشترک به وزارت صنعت، معدن و تجارت و کتابخانه و موزه اسناد مجلس شورای اسلامی تعلق گرفت.
این گزارش می‌افزاید: در این جشنواره،‌450 پایگاه اطلاع‌رسانی از دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت داشتند که در 5 سطح ‌« موجودیت وب‌گاه»،‌«مدیریت اطلاعات و محتوا»، ‌«تعامل و مدیریت دانش»،‌ «تراکنش مالی» و  «درگاه جامع»  با یکدیگر به رقابت پرداختند‌ و سایت بانک مرکزی نیز یکی از جوایز اصلی این جشنواره را به خود اختصاص داد.
جوایز اصلی این دوره از جشنواره عبارت بودند از: جایزه وب‌گاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه خدمات تعاملی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تراکنش مالی.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  +  1  =