بیمه دانا گواهینامه ISO.۱۰۰۰۴ گرفت

شرکت سهامی بیمه دانا به عنوان یکی از ۱۵ شرکت برگزیده در اجلاس توسعه صنایع ملی ایران،موفق به دریافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان از سوی اتحادیه اروپا شد.

به گزارش ریسک نیوز، در بزرگ ترین اجلاس مشترک سرمایه گذاران،تولید کنندگان و مدیران خلاق و عالی رتبه کشور  که تحت عنوان ((اجلاس توسعه صنایع ملی ایران)) عصر روز سه شنبه بیستم تیرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد،شرکت های برگزیده،جایزه ملی رضایتمندی مشتریان،جایزه ویژه مدیریت موفق و خلاق و همچنین جایزه حامی سلامت در سال تولید ملی را دریافت کردند.

در این اجلاس،دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران،بیمه دانا را به عنوان یکی از 15 شرکت برگزیده برای دریافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان انتخاب کرد و طی مراسم ویژه ای که در حضور مسوولان و فعالان بخش خصوصی برگزار شد،از آقای دکتر کاردگر،مدیرعامل شرکت بیمه دانا به عنوان حامی تولیدات ملی تجلیل به عمل آورده شد.
در این اجلاس همچنین ضمن اهدای لوح تقدیر دبیر کل اجلاس توسعه صنایع ملی ایران به آقای دکترکاردگر،گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو(Iso 10004:2010 )در حوزه مشتری مداری از سوی اتحادیه اروپا به شرکت بیمه دانا اعطا گردید.
این جوایز تأثیرگذارترین عنوان برای شرکت های برگزیده است و این شرکت ها می توانند با این عنوان دریافتی،میزان فروش و ارائه خدمات خود را افزایش و گسترش دهند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟