حمایت بانک کارآفرین از یک همایش تخصصی

نخستین همایش(جایگاه صنعت غذا و رستوران داری در صنعت گردشگری) با حمایت بانک کارآفرین و با حضور فعالان این حوزه روز دوشنبه بیست و ششم تیرماه در هتل آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز، در این همایش موضوعاتی همچون کسب و کار مرتبط با صنعت گردشگری و پذیرایی از گردشگران و مسایل و چالش های اهالی این کسب و کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سهم صنعت رستوران داری از گردش مالی در صنعت گردشگری،استانداردهای جهانی و برندینگ در صنعت رستوران داری، میزان اشتغال زایی در صنعت رستوران داری، نقش مدیریت و نیروی انسانی در صنعت رستوران داری، سهم صنایع غذایی و تجهیزات مرتبط در این صنعت از محورهای دیگر مورد بحث در این همایش یکروزه بود.
با توجه به نامگذاری سال 91 به نام سال " تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی " و از آنجایی که صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت های بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است در این همایش برخی از کارشناسان حوزه اقتصادی با تاکید بر استفاده بهینه از صنایع غذایی و بهبود این صنعت، بر  حمایت از تولیدکنندگان این صنعت تاکید کردند .
به گفته این صاحب نظران،مسئولان موظف هستند ضمن تلاش برای تحقق شعار " تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی " از صنعت غذایی که در  جهان جزو مهمترین صنایع محسوب می شود به طور جدی پشتیبانی نمایند.
یادآور می شود بانک کارآفرین به عنوان یکی از حامیان اصلی این همایش تندیس ویژه طلایی را دریافت کرد .

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟