بانک رفاه ۵۰۸۹ میلیارد ریال وام به بیمه‌شدگان داد

مدیرعامل بانک رفاه گفت: طی سال ۹۰ مبلغ ۵۰۸۹ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط شعب بانک رفاه به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن رشد ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ریسک نیوز، ضیاءالدین ایمانی با بیان این مطلب، گفت: ایجاد 42 واحد خدمات ویژه مستمری‌بگیران در سراسر کشور، 84 شعبه و 155 بخش خاص در شعب صندوق تأمین‌اجتماعی، از اقدامات مهم بانک رفاه برای رضایت بیمه‌شدگان بوده است.

وی افزود: افزایش سقف برداشت با کارت مستمری‌بگیران از خودپردازهای بانک رفاه تا مبلغ 4 میلیون ریال، انجام قرعه‌کشی ماهانه به منظور اعطای وام قرض‌الحسنه به مبلغ ده‌میلیون ریال برای تمامی مستمری‌بگیران، افتتاح حساب‌جاری بدون دسته چک برای دریافت حقوق مستمری‌بگیران و امکان پرداخت حق‌بیمه کارفرمایان از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک، پایانه‌های فروشگاهی (POS) و اینترنت از دیگر اقدامات مهم بانک رفاه برای تسهیل در امور بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بوده است.
ایمانی اظهار داشت: بانک رفاه با بیش از 50 سال فعالیت و تجربه در ارائه خدمات بانکی و به عنوان یکی از بانک‌های تجاری فعال کشور، به طور چشمگیری فعالیت‌های ارزی و ریالی خود را در سال‌های اخیر توسعه داده است.
وی افزود: این بانک با بهره‌مندی از تعداد 10 هزار و 624 نیروی انسانی و از طریق یکهزار و 78 شعبه، 306 باجه فعال و 42 واحد خدمات ویژه در سراسر کشور، انواع خدمات بانکی را به منظور رضایت اقشار جامعه به نحو مطلوب ارائه می‌نماید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟