تجمیع بیمه ها به نفع کارگران است

یک کارشناس حوزه کار معتقد است : در صورتی که مراکز درمانی کشور تمامی بیمه شدگان(دولتی و خصوصی) را پذیرا باشند ازدحام بیمار در مراکز درمانی بیمه های تامین اجتماعی کاهش می یابد که این موضوع به نفع کارگران کشور است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا حمید حاج اسماعیلی روز دوشنبه افزود: هم اکنون مراکز درمانی که بیمه های تامین اجتماعی را پذیرا می باشند به دلیل مراجعه بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی و همچنین کمبود مرکز درمانی نسبت به تعداد بیماران نمی توانند خدمات خود را در شرایط مناسب زمانی به بیماران ارائه دهند.

وی تاکید کرد: در صورت همپوشانی بیمه های خصوصی و دولتی می توان از ازدحام بیماران تامین اجتماعی به مراکزی که فقط بیمه های یاد شده را می پذیرند،جلوگیری کرد.
به گفته وی، با همپوشانی بیمه ها انباشتگی بیماران در مراکز درمانی تامین اجتماعی از بین می رود و بیمه شده ها از خدمات مطلوبتری استفاده می کنند.
این کارشناس حوزه کار، تصریح کرد: هم اکنون به دلیل مراجعات به مراکز درمانی که فقط بیماران تامین اجتماعی را می پذیرند بیمه شده ها نمی توانند از خدمات درخور برخوردار شوند.
حاج اسماعیلی تصریح کرد: دولت می تواند از طریق مجلس این مهم را انجام دهد که با انجام آن ، کار درخوری برای کارگران کشور انجام می شود.
وی اظهار داشت: به طور یقین سازمان تامین اجتماعی با اتخاذ راهکارهایی می تواند موضوع همپوشانی بیمه شدگان و استفاده از مرکز درمانی متعدد را برای بیمه شدگان تامین اجتماعی به انجام رساند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟