دفاع وزیر رفاه از بیمه زنان خانه‌دار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بیمه زنان خانه‌دار در چه مرحله‌ای است، گفت:‌ بیمه زنان خانه‌دار، طرحی بود که مطرح شد و ما هم مدافع آن بودیم.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در حاشیه افتتاح طرح پزشک خانواده در ساری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای جلوگیری از پیرشدن جمعیت کشور و افزایش تولد دارید، اظهار داشت:‌ با تدابیری که رهبری داشتند باید با دستگاه‌های اجرایی در این زمینه چاره‌اندیشی کنیم و در دستور کار قرار گیرد، اما اکنون نظر خاصی در این زمینه ندارم.

این مسئول در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بیمه زنان خانه‌دار در چه مرحله‌ای است، گفت:‌ بیمه زنان خانه‌دار، طرحی بود که مطرح شد و ما هم مدافع آن بودیم.
شیخ‌الاسلامی ادامه داد:‌ اما در اجرا برای تامین منابع مالی، مسائلی وجود داشت و اکنون همکاران ما با معاونت حقوقی رئیس جمهور و مرکز امور زنان و خانواده‌ همفکری می‌کنند که طرح خوبی در این زمینه ارائه و اجرا شود.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا شورای عالی تامین اجتماعی با وجود پافشاری کانون‌های کارگری و کارفرمایی احیا نمی‌شود، یادآور شد: ‌هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی به موجب قانون تشکیل شده و جامعه کارگری و کارفرمایی در آن عضویت دارند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تمام تصمیم‌ها هم با حضور و مشارکت جامعه کارگری و کارفرمایی اتخاذ می‌شود و عملا همان کار صورت می‌گیرد، متذکر شد:‌ بحث لفظ، خیلی مشکل نیست که روی آن متمرکز شوید.
این مسئول در همین رابطه خاطرنشان کرد: قانون هم تشکیل هیئت امنا را تجویز کرده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟