اجرای طرح پزشک خانواده درکمیته امداد

مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه به ازای هر ۹۰۰ مددجو در کمیته امداد یک پزشک وجود دارد، گفت: از نظر تعداد پزشک در اجرای طرح پزشک خانواده، کمیته امداد با مشکلی مواجه نیست.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایسنا ایروانی‌منش اظهار کرد: در حال حاضر 1500 پزشک با کمیته امداد قرارداد دارند و طبق اساسنامه طرح پزشک خانواده، با مشکلی از نظر تعداد پزشک مواجه نیستیم و در صورتی که در حین اجرا با مشکلی برخورد کنیم، نسبت به عقد قرارداد جدید اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر کمیته امداد به عنوان یکی از اعضای ستاد کشوری طرح پزشک خانواده، این طرح را در استان‌های فارس و تهران آغاز کرده است و در سراسر کشور هر زمان که طرح پزشک خانواده آغاز به کار کند، کمیته امداد نیز همراه با دیگر سازمان‌های بیمه‌گر، اقدام به اجرای این طرح می‌کند.

مدیرکل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد در ادامه با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از سال 76 در مجموعه کمیته امداد، اذعان کرد: از این نظر پزشکان خانواده و مددجویان امداد با مشکلی مواجه نیستند، چرا که با این طرح آشنایی قبلی دارند.
ایروانی‌منش در پایان عنوان کرد: تمامی بیمه شدگان بیمه درمانی کمیته امداد در سراسر کشور در طرح پزشک خانواده حضور خواهند داشت.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟