آماده اجرای طرح توسعه بیمه های زندگی هستیم

سید محمد کریمی که در آیین آغاز به کار شورای هماهنگی استان های صنعت بیمه سخن گفت: در اسلام به نقش مهم تولید داخلی و صیانت از سرمایه های انسانی توصیه شده و آموزه های بزرگان دین سرشار از این مفاهیم است.

به گزارش ریسک نیوز، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این نکته که ماه رمضان، فرصت ابراز بندگی است ، گفت: یکی از راه های روشن ابراز بندگی نزد خالق بی همتا، خدمت به مخلوق اوست و خوشبختانه ما و همکاران ما در صنعت بیمه این فرصت را در اختیار داریم.

وی از صنعت بیمه به عنوان فعالیتی خداپسندانه و مردمی یاد کرد و افزود: باید فرصت شناس باشیم و در کنار خلق فرصت های تازه از تمامی پتانسیل موجود این صنعت استفاده کنیم.
مهندس کریمی با قدردانی از عملکرد شرکت های بیمه در سیل اخیر استان گلستان ، تصریح کرد: دولت در هنگام وقوع حوادث طبیعی نظیر سیل و طوفان و زلزله ، وظیفه احیای زیرساخت ها را بر عهده دارد و شرکت های بیمه نیز باید تسویه سریع و دقیق خسارات ، آرامش را به آسیب دیدگان حادثه بازگردانند. 
وی بار دیگر از ضریب نفوذ اندک بیمه های زندگی در کشور ابراز تاسف کرد و گفت: ضریب نفوذ یک و نیم درصد بیمه های زندگی در شان ملتی نیست که امید و اطمینان را سر لوحه زندگی خود قرارداده اند و با مهر و دوستی نام خود را در جهان بلند آوازه کرده اند.
رییس کل بیمه مرکزی از صدور مجوز برای یک شرکت تخصصی بیمه های زندگی در ایران خبر داد و افزود: متاسفانه بسیاری از مردم از مزایای بیمه های زندگی اطلاع ندارند و ما باید در این حوزه بیشتر تلاش کنیم و در همین راستا آمادگی خود را برای اجرای طرح های توسعه ای بیمه های زندگی اعلام می کنیم.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟