افزایش ۱۵ درصدی ضریب اشغال تخت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک

سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی از افزایش ۱۵ درصدی ضریب اشغال تخت بیمارستان امام خمینی(ره)اراک خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از مهر دکتربابک عدلی در دیدار با نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این افزایش ضریب اشغال تخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 15 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به بهسازی و تعمیر بخش جراحی بیمارستان امام خمینی(ره)اراک اظهار داشت : از آنجا که 60 درصد مردم استان مرکزی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، این مهم نیازمند توجه بیشتر در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان است.

دکتر عدلی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون به همین منظور طبق برنامه زمان بندی، درحال تعمیرات بخش های مختلف مراکز تابعه هستیم.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به کمبود متخصص رادیولوژی در اراک، از جلب همکاری دو نفر پزشک متخصص در این رشته خبر داد و گفت: با شروع به کار این متخصصین مشکل نوبت دهی واحد MRI تاحد زیادی مرتفع خواهد شد و امکان ارائه خدمات تصویربرداری دراین بخش تا ساعت 24 امکانپذیر است.

در ادامه مهندس عباس رجایی، نماینده مردم شهرهای اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی وضعیت بهداشت و درمان استان مرکزی را در مقایسه با سالهای قبل در حد قابل قبولی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود توسعه زیرساختها در این حوزه، تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی داریم. که این مهم نیازمند عزم جدی مسئولان درمان استان در راستای ارتقای جایگاه استان مرکزی است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟