توسعه عرضه ارز در مرکز مبادلات ارزی به سیستم بانکی

به منظور رفاه حال متقاضیان ارز، از امروز (نهم مهرماه)، تمامی عملیات مربوط به عرضه ارز در مرکز مبادلات ارزی به سیستم بانکی سراسر کشور توسعه یافت.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، با اجرای فاز دوم طرح مبادلات ارزی، وارد کنندگان کالا با اولویت‌های 3 تا 5 می‌توانند پس از ثبت سفارش در وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای انجام فرآیند تخصیص ارز رأساً به شعب ارزی بانک‌های عامل خود در سراسر کشور مراجعه کنند و تمامی اطلاعات از آن پس به مرکز مبادلات ارزی منعکس خواهد شد بنابراین، متقاضیان در تهران و شهرستان‌ها نیازی به مراجعه حضوری به مرکز مبادلات ارزی نخواهند داشت.

بنابراین گزارش تصمیم فوق در جهت رفاه حال هموطنان و جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان ارز در مرکز مبادلات ارزی اتخاذ شده است و با عملیاتی شدن این فرآیند، پاسخگویی به متقاضیان در گستره شعب ارزی بانک‌های سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

‌برای هر بانک عامل در مرکز مبادلات ارزی واقع در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت، یک میز به منظور برقراری ارتباط با بانک مربوطه و بانک مرکزی درنظر گرفته شده است تا از این طریق تعامل بین بانک مرکزی و بانک‌ها تسهیل و تسریع شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

75  −    =  73