راه اندازی بیمه سرمد در آینده نزدیک

مدیر عامل بانک صادرات خبر داد:

مدیرعامل بانک صادرات از راه اندازی بیمه سرمد در آینده نزدیک خبر داد و افزود : ‌با تدابیر اندیشیده شده و با توجه به ظرفیت های در نظر گرفته شده این بیمه جزء بیمه های برتر از لحاظ میزان پرتفوی در سطح کشور خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران مهندس پیشرو مدیر عامل بانک صادرات ایران در راستای افزایش سطح تعاملات با رسانه ها از روزنامه دنیای اقتصاد بازدید کرد.مهندس پیشرو در بازدیدی که از روزنامه دنیای اقتصاد با حضور، ربیع زاده و خدارحمی اعضاء‌هیأت مدیره این بانک به عمل آورد، طی سخنانی گفت: بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی در کشور تعامل اثربخش و اعتمادآفرین با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده ودر سال ۹۱ به دستاوردهای چشمگیری دست یافته و شاخص های عملکردی را به نحوه مطلوبی بهبود بخشیده است.

وی افزود: این بانک در کنار حمایت از اشتغال، تولید و توسعه اقتصادی کشور انجام وظایف و رسالت های اجتماعی خود را نیز در اولویت قرار داده در این راستا به عنوان اولین و تنها بانک، پرداخت وام قرض الحسنه درمان را به بیماران پرداخت کرده و در این زمینه توانسته است به بیماران زیادی کمک کند که این امر موجبات تقدیر وزارت بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را به همراه داشته است.

مهندس پیشرو با اشاره به عملکرد این بانک در بخش های مختلف تصریح کرد :‌ با تلاش و کوشش کارکنان این بانک، EPS سال ۹۱ در دوره ۶ ماهه اول تحقق پیدا کرده و عملکرد مطلوب این بانک در امر مدیریت نقدینگی موجب شده است تا این بانک اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و تعادل مطلوبی را بین منابع و مصارف ایجاد نماید.

وی سپس افزود: همچنین عملکرد مطلوب این بانک در مبحث مبادلات ارزی و همکاری با فعالان اقتصادی نیز تقدیر و تحسین بانک مرکزی را به همراه داشته است.

مدیرعامل از راه اندازی بیمه سرمد در آینده نزدیک خبر داد و افزود : ‌با تدابیر اندیشیده شده و با توجه به ظرفیت های در نظر گرفته شده این بیمه جزء بیمه های برتر از لحاظ میزان پرتفوی در سطح کشور خواهد شد.

مهندس پیشرو در پایان با اشاره به نقش و جایگاه رسانه­ها در جهت دهی به افکار عمومی، بر تداوم روابط نزدیک این بانک با رسانه­ها که نمایندگان واقعی افکار عمومی هستند تأکید کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  83  =  87