تعیین تکلیف ۱۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک ملی

عضو هیئت مدیره بانک ملی درباره مطالبات معوق این بانک گفت: تعداد ۴ هزار و ۷۶۳ پرونده به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در این بخش تعیین تکلیف شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از مهر، عباس کمرئی در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد 9 ماهه ابتدای سال جاری بانک ملی، گفت: طی مدت مذکور 115هزار میلیارد ریال تسهیلات و بالغ بر 14هزارمیلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اظهار داشت: در قالب برنامه های امسال، این بانک بیش از منابع جذب شده مبادرت به پرداخت تسهیلات شده است. از سویی، برنامه هایی تنظیم شد تا بتوانیم بدهی خود را به بانک مرکزی کاهش دهیم که خوشبختانه در این خصوص موفق عمل کردیم.

کمره ای با اعلام اینکه در 9 ماهه ابتدای سال جاری 174هزار نفر از تسهیلات بانک ملی با سقف 5700 میلیارد ریال استفاده کرده اند، ادامه داد: در بخش درمان 2 هزار نفر با سقف 32 میلیارد ریال و در طرحهای خود اشتغالی 33 هزار نفر با سقف هزار و 700 میلیارد تسهیلات دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: بانک ملی در 9 ماهه اول امسال 8 هزار و 150 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای 5 طرح مختلف فروخته و همچنین به 24 هزار و 713 متقاضی بالغ بر 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی پرداخت شد. در این مدت 10هزار فقره به مبلغ هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات برای بافت های فرسوده پرداخت شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟