استقبال مشتریان از کارت مجازی بانک پاسارگاد

کارت مجازی پاسارگاد خدمت جدید و خلاقانه دیگری از بانک‌پاسارگاد است که ، هم میهنان گرامی با بهره‌مندی از آن امنیت را در خریدهای اینترنتی خود افزایش داده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز، خسرو رفیعی مدیر روابط‌عمومی بانک ضمن بیان این مطلب گفت: کارت مجازی پاسارگاد (Virtual Card) که هدف اصلی آن افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی است، موجودیت فیزیکی نداشته و صرفا یک اعتبار مجازی و الکترونیکی برای دارنده آن محسوب می‌شود. مشتریان گرامی با بهره‌مندی از این کارت می‌توانند از کلیه  درگاه‌های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید کنند.

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که بانک‌پاسارگاد توانسته‌است با ارایه بهترین‌ها در عرصه بانکداری کشور، به‌خصوص عرضه خدمات بانکداری الکترونیک، مورد توجه و اقبال هم‌وطنان گرامی قرار گیرد.

وی افزود: بانک‌پاسارگاد با در اختیار داشتن سامانه بانکداری متمرکز (core-banking) خود، انواع خدمات بانکداری الکترونیک مانند بانکداری مجازی و پرداخت امن پاسارگاد را برای اولین بار در کشور به مشتریان خود ارایه می دهند.

رفیعی خاطرنشان کرد: ترکیب موثر تجربه بانکداری، دانش و انگیزه سرمایه انسانی در بانک‌پاسارگاد، باعث شده‌است این بانک به سرعت به سوی مهم‌ترین چشم‌انداز خود که همانا کسب جایگاه شایسته در بین 500 شرکت برتر جهان است، حرکت کند.

وی تصریح کرد: این انگیزه و اشتیاق برای خدمت به مردم از همان ابتدای راه در بین راهبران و سرمایه‌انسانی بانک‌پاسارگاد وجود داشته و با در نظر گرفتن چند میثاق اساسی، قدم‌های موثری در راه خدمت به خلق برداشته‌اند.

وی در خصوص میثاق‌های بانک‌پاسارگاد ادامه داد: مدیرعامل بانک پاسارگاد بر این اعتقاد است که بانک‌پاسارگاد به هیچ عنوان حیاط خلوت یک عده خاص نبوده و متعلق به هیچ شخص، صنف و یا گروهی نیست.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاع از انواع خدمات ارایه شده در بانک‌پاسارگاد و همچنین بیان نقطه‌نظرات خود، به سیستم بازخورد بانک بر روی سایت به نشانی www.bpi.irمراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  1  =