تابلوهای شعب صندوق جوانان خیر پائین آمد

یک مقام مسئول در موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: تابلوهای شعب صندوق جوانان خیر به نام کوثر تغییر نام داد.

به گزارش ریسک نیوز،غلامرضا طالبی مدیر شعب استان آذربایجان غربی موسسه مالی و اعتباری کوثر با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از اعلام ادغام صندوق جوانان خیر در موسسه کوثر توسط بانک مرکزی در راستای پاسخگویی به مشتریان به سرعت روند تغییر تابلو شعب به کوثر، تحویل سرپرستی و شعب پیگیری و عملیاتی شد.

وی با اشاره به فعالیت 17 شعبه موسسه مالی و اعتباری کوثر در استان آذربایجان غربی افزود: با ادغام شعب صندوق جوانان خیر تعداد شعب موسسه کوثر به 21 شعبه ارتقا یافته است.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به دلیل خوشنامی موسسه مالی و اعتباری کوثر در استان آذربایجان غربی شاهد هیچ ازدحامی از سوی مشتریان این صندوق نبوده ایم.

وی خاطر نشان ساخت: شعب صندوق جوانان خیر در استان آذربایجان غربی متاسفانه به دلیل عدم نقدینگی در زمان اعلام ادغام این صندوق توسط بانک مرکزی تعطیل بودند که مدیران موسسه مالی و اعتباری کوثر به سرعت با تزریق نقدینگی اقدام به بازگشایی شعب و پاسخگویی به مشتریان نمودند.
مدیر شعب استان آذربایجان غربی موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: از زمان ادغام تا کنون بدون هیچ محدودیتی خدمات بانکی در قالب موسسه کوثر به مشتریان ارایه شده است.

وی تاکید کرد: طی فرآیند ادغام کمتر از 10 درصد منابع استانی را از دست داده ایم.

طالبی در ادامه از بکارگیری 100 درصدی کارکنان شعب صندوق جوانان خیر در موسسه مالی و اعتباری کوثر خبر داد و گفت: تمامی کارکنان صندوق متعهد به ارایه خدمات در شبکه شعب بانکی موسسه کوثر شده اند.

مدیر شعب استان آذربایجان غربی موسسه مالی و اعتباری کوثر در پایان ضمن تشکر از اعتماد و اطمینان مشتریان صندوق ادغام شده جوانان خیر اظهار داشت: عبادت بجز خدمت خلق نیست و مشتریان سرمایه ما و اعتبار شغلی ما از اعتماد آنها است و خود را همچون گذشته موظف به تکریم آنها می دانیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

11  −  1  =