فروش ویژه دستگاه رمزیاب بانک صادرات با ۵۰ درصد تخفیف

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان درنظردارد به مناسبت ایام مبارک دهه فجر دستگاه­های رمزیاب (OTP ) را با تخفیف ۵۰ درصدی به متقاضیان عرضه کند.

به گزارش ریسک نیوز،براساس مصوبه هیات مدیره این بانک مشتریانی که درخواست عضویت خود را از تاریخ ۱۲ بهمن ماه سالجاری لغایت ۲۲ بهمن ماه در سیستم اینترنتی بانکداری اینترنتی (سبا) این بانک به ثبت برسانند می‌توانند از تخفیف فوق بهره مند شوند.

این بانک در راستای ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فن آوری‌های جدید، ارایه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرارداده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارایه می گردد و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، روئیت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط ، پرداخت قبوض و… می‌باشد که تا پایان دی ماه سال جاری بیش از ۲۴۰ هزار نفر از مشتریان ضمن عضویت دراین سامانه به طور میانگین درماه حدود ۸میلیون تراکنش مالی خود را با موفقیت به انجام رسانده و در مجموع مبلغ ۲۱ هزار میلیارد ریال در دی ماه از طریق این سامانه مبادله شده است .

گفتنی است این بانک با بهره‌گیری از دستگاه رمز ساز لحظه‌ای One-time password) OTP) درمحیطی کاملاً امن وبدون حضور فیزیکی درشعب اقدام به ارائه خدمات متنوعی نظیر تائید مبلغ چک، انتقال وجه به حسابهای خود و دیگران، پرداخت قبوض خدمات شهری، مشاهده خلاصه تسهیلات و… نموده است. همچنین این بانک به منظور بهره مندی بیشتر مشتریان، ابزارها و روش‌های مطمئنی درنظر گرفته به گونه‌ای که صاحبان حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سیستم و انجام تراکنش می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =