دوره ای آن لاین برای آشنایی با خسارت های بیمه دریایی

علاقمندان به یادگیری درباره چگونگی پرداخت و محاسبه خسارت های بیمه دریایی می توانند بدون ترک محل کار خود و به صورت آن لاین با پیچیدگی های این صنعت آشنا شوند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از صنعت بیمه این دوره که از اول ماه ژانویه سال جاری میلادی آغاز شده است، فرصت طلایی برای یادگیری برنامه های است که اطلاعات کاملی از موارد مربوط به خسارت های دریایی را در اختیار شما می گذارد. در این دوره تمامی افراد می توانند شرکت کنند؛ چه افرادی که در حال حاضر در این حرفه مشغول به فعالیت هستند و می خواهند به اطلاعات بیشتری دست یابند و  چه کسانی که سال های متمادی در این صنعت کار می کنند و تنها خواهان تکمیل کردن اطلاعات خود هستند.

 

در این دوره مسائل قانونی، تکنیکی و جنبه های مدیریتی خسارت ها در شش عنوان تدریس می شوند؛ معرفی خسارت های بیمه دریایی، بیمه حمل و نقل دریایی، خسارت های بیمه دریایی: نقاط مبهم، خسارت های بیمه دریایی: نقاط تاریک، آشنایی با طراحان و متخصصان و در نهایت مدیریت خسارت ها و اختلاف ها.

 

لازم به ذکر است که بیمه نامه دریایی در ابتدا برای پوشاندن خطرات مربوط به دزدان دریایی و آتش سوزی در سفرهای دریایی بوده است اما امروزه این بیمه نامه اغلب خطراتی که کالاها در طول سفر دریایی و همچنین در حین حمل و نقل به خشکی پس از خاتمه سفر با آن رو به رو هستند را پوشش می دهد. در بیمه نامه دریایی کلیه خطرات و خساراتی که بیمه گر متعهد به جبران آن است به تقصیل ذکر می شود.

 

این دوره توسط "ترور هاریسون" یکی از متخصصان و میانجیگران این صنعت آموزش داده می شود. هاریسون همچنین تجربیات زیادی درباره آموزش آن لاین دارد و می تواند به تمامی موارد کلیدی پاسخ دهد.

 

شما می توانید پرسش ها و موارد مورد بحث خود را برای هاریسون ارسال کنید و یا با استفاده از فضای مجازی در سرتاسر جهان در کلاس های او شرکت کنید.

 

یکی از همکاران هاریسون در این دوره آن لاین، "آرشی بیشوپ" یکی از مشاوران در انگلستان و هنگ کنگ است. او همچنین مشاور و وکیل قانونی "اتحادیه بین المللی نجات" است.

 

با شرکت در این دوره شما می توانید همزمان به اطلاعاتی بی نظیر درباره این صنعت بین المللی و  همچنین به تخصص حقوقی دانشگاهی دست یابد.

 

گفتنی است که در صورت تمایل برای شرکت در این دوره، می توانید مشخصات خود را ذیل همین خبر برای سایت صنعت بیمه ارسال کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  +    =  11