نهادینه شدن فرهنگ بیمه در جامعه یک ضرورت است

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: نهادینه شدن فرهنگ بیمه و پرداخت حق‌بیمه در جامعه یک ضرورت است و باید برای گسترش این فرهنگ تلاش مضاعف کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حیدری نژاد در دیدار با رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: در طول چند سال گذشته، با اطلاع‌رسانی مستمر و وسیع درخصوص نظام بیمه تأمین اجتماعی سطح آگاهی و آشنایی مردم افزایش یافته اما باید برای نهادینه شدن و تبدیل آن به فرهنگی پایدار اقدامات انقلابی و تحول آفرین انجام داد.

وی گفت: تأمین‌اجتماعی گلستان با اجرای برنامه عملیاتی، اطلاع‌رسانی مناسب و تلاش گروهی کارکنان دستاوردهای خوبی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به رشد 18 درصدی تعداد بیمه‌شدگان، افزایش 12 درصدی وصول مطالبات و درآمد و 141 درصدی درصدی تعداد بازرسی از کارگاه‌های استان اشاره کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز در این دیدار گفت: تأمین‌اجتماعی همواره با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تعامل مناسبی داشته است و تقویت رابطه از برنامه‌های دو طرف است.

رمضان بهرامی افزود: بی‌شک پرداخت حق‌بیمه کارگران از سوی کارفرمایان و ارائه لیست واقعی حقوق هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای رفاه جامعه و گسترش عدالت است.

 

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

86  −    =  82