بهای جهانی طلا اندکی افزایش یافت

بهای جهانی طلا با بهره‌برداری سرمایه گذاران و خریداران از سقوط تاریخی این فلز و تقاضای بالا برای شمش و سکه، نسبت به هفته گذشته اندکی بهبود یافت و ۱.۸ درصد افزایش داشت.به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا طلا برای تحویل در ماه ژوئن در بازار کامکس نیویورک در معاملات روز دوشنبه، ۲۵.۶۰ دلار یا ۱.۸ درصد افزایش بها یافت و به ۱۴۲۱ دلار در هر اونس رسید. طلا در ۱۵ آوریل با ۹ درصد کاهش، شاهد بزرگترین کاهش یک روزه قیمت از اوایل دهه ۱۹۸۰ بود. این افت بدنبال نگرانیها نسبت به احتمال فروش ذخایر طلا از سوی قبرس روی داد و با رشد کمتر از حد مطلوب اقتصاد چین، تشدید شد. به گزارش وال استریت ژورنال، بهای معاملات طلا به میزان ۴.۴ درصد از قیمت پایین هفته گذشته رشد کرده و طلا از پنج روز معامله گذشته در چهار روز رشد قیمت داشته است. طلا که در ۱۲ سال گذشته به طور پیوسته در حال صعود بوده، از ابتدای سال ۲۰۱۳ تاکنون ۱۵درصد افت قیمت داشته است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایسنا  طلا برای تحویل در ماه ژوئن در بازار کامکس نیویورک در معاملات روز دوشنبه، 25.60 دلار یا 1.8 درصد افزایش بها یافت و به 1421 دلار در هر اونس رسید.

طلا در 15 آوریل با 9 درصد کاهش، شاهد بزرگترین کاهش یک روزه قیمت از اوایل دهه 1980 بود. این افت بدنبال نگرانیها نسبت به احتمال فروش ذخایر طلا از سوی قبرس روی داد و با رشد کمتر از حد مطلوب اقتصاد چین، تشدید شد.

 به گزارش وال استریت ژورنال، بهای معاملات طلا به میزان 4.4 درصد از قیمت پایین هفته گذشته رشد کرده و طلا از پنج روز معامله گذشته در چهار روز رشد قیمت داشته است.

طلا که در 12 سال گذشته به طور پیوسته در حال صعود بوده، از ابتدای سال 2013 تاکنون 15درصد افت قیمت داشته است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  44  =  48