رفتنم از بیمه مرکزی به خواست خودم بود

عضو سابق هیات عامل بیمه مرکزی

عضو سابق هیات عامل بیمه مرکزی برکناری خود به دلیل برخی مسائل مرتبط با برنامه استادیوم آزادی را تکذیب کرد و گفت: رفتنم از بیمه مرکزی به تقاضای من و به دلایل کاری بوده است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس،اسماعیل مهدوی نیا در خصوص شایعه برکناریش از پست معاونت بیمه مرکزی در بیمه مرکزی اظهار داشت: من و رئیس کل بیمه مرکزی از دوستان قدیم هستیم و رفتن من از بیمه مرکزی برکناری نبوده، بلکه تقاضای بنده بود که از 19 آذر سال قبل داده بودم تا اینکه اخیراً مورد موافقت قرار گرفت.

معاون مالی، اداری و پشتیبانی بیمه مرکزی ادامه داد: هیچ دستوری از رئیس کل بیمه مرکزی برای امضای اسناد پرداخت وجه به مراسم استادیوم آزادی به من داده نشد و من این موضوع را تکذیب میکنم.

وی اضافه کرد: مطرح شدن برکناری من و ارتباط آن با مراسم استادیوم آزادی را نشر اکاذیب میدانم و اگر رسانه‌ها تکذیب نکنند از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری خواهم کرد.  

مهدوی‌نیا تصریح کرد: در آستانه انتخابات، در حالی که کشور نیاز مبرم به آرامش دارد، متاسفانه برخی بی‌اخلاقی‌ها از قبل شروع شده و تا کنون هم ادامه دارد.

وی گفت: رفتن من از بیمه مرکزی به دلایل کاری بود و بخش اعظم آن خواسته خود من بوده و ارتباطی با مسائل مطرح شده ندارد.

مهدوی‌نیا خاطرنشان کرد: ان شاءالله آن چه که رضای خداوند و نفع نظام جمهوری اسلامی است، اتفاق بیفتد و ما هم به عنوان سرباز کوچک در خدمت نظام خواهیم بود.

برخی سایتها امروز از برکناری مهدوی‌نیا به دنبال چند هفته تنش بین او و رئیس کل بیمه مرکزی  بر سر هزینه‌کرد وجوه در اختیار بیمه مرکزی در برخی مصارف خارج از بودجه از جمله تامین بخشی از هزینه‌های جشن 29 فروردین استادیوم آزادی و خودداری مهدوی‌نیا از امضای اسناد مربوطه با وجود دستور و تاکید رئیس کل خبر داده بودند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  18