استراتژی های بیمه ما در سال ۹۲

مدیر عامل بیمه ماتشریح کرد :

اولین جلسه دیدار عمومی مدیر عامل شرکت بیمه ما با کار کنان این شرکت در سال جدید برپا شد/ پیش بینی پرتفوی امسال بیش از ۲.۵ برابر سال گذشته است .

به گزارش ریسک نیوز،علیپور مدیر عامل شرکت "بیمه ما" در این دیدار ضمن آرزوی سالی خوش و تقدیر از تلاش های همه جانبه کارکنان ، به بیان نکات مهمی در خصوص استراتژی های سال جدید پرداخت.

 وی گفت : شرکت بیمه ما در میان شرکت های تازه تاسیس عملکرد خوبی داشته است و در این مقطع که حدود یک سال و 8 ماه از فعالیت شرکت می گذرد در شرایط خوبی به سر می بریم .و همه امکانات فراهم شده است تا آینده بهتری نیز داشته باشیم .

از جمله امکانات شرکت ، پشتوانه بزرگی مانند بانک ملت ، نیروی انسانی متخصص و با تجربه و نیز نمایندگان و شبکه فروش آن است. و با چنین امکاناتی انتظار می رود که عملکرد بسیار بهتری در سال جدید داشته باشیم .

 علیپور در ادامه تاکید کرد : پیش بینی پرتفوی امسال بیش از 2.5 برابر سال گذشته است . که رقمی نزدیک به دویست میلیارد تومان خواهد شد . انشاء الله با همدلی و تلاش همکاران باتجربه شرکت به این رقم دست خواهیم یافت .

 مدیر عامل شرکت "بیمه ما" در خصوص برنامه استراتژیک این شرکت خاطر نشان کرد: در اواخر سال گذشته به مساعدت هیات مدیره و کمک واحدهای مختلف شرکت ، برنامه استراتژیک شرکت تنظیم شد. 

همچنین بودجه بندی شرکت نیز براساس این برنامه استراتژیک تدوین شده است که تا هفته آینده به همه واحدها ابلاغ خواهد شد. برای انجام فعالیت های شرکت دستورالعمل هایی تدوین شده که اجرای تمامی این دستورالعمل ها و رعایت سلسله مراتب در اجرا و هماهنگی ضروری است .

 وی در ادامه به کارکنان توصیه کرد : برای رسیدن به اهدافمان و داشتن عملکرد بهتر ، باید وجه تمایزی را در شرکت خود تعریف کنیم و همراه با تمامی همکاران نسبت به داشتن این وجه تمایز به یک اتفاق نظر برسیم .همچنین سرعت در انجام کارها ، دقت، داشتن برنامه ریزی کاری و پاسخگویی به ارباب رجوع را سرلوحه کاری خود قرار دهیم .

بحث پاسخگو بودن و مشتری مداری شعار همیشگی شرکت های خدماتی است که به هیچ وجه نباید مورد غفلت قرار گیرد. ایجاد همدلی در میان کارکنان شرکت از نکات مهم دیگری است که در تمامی کارکنان چه در بحث رویه های اجرایی و چه رفتار نیروی انسانی باید نهادینه شود. زیرا هر سازمانی در مسیر رسیدن به اهدافش نیازمند همدلی ، مشورت و یاری تمامی کارکنان در هر سطح و مرتبه ای است .

 محمد علیپور مدیر عامل شرکت "بیمه ما " در پایان ضمن آرزوی سالی پربار و همراه با موفقیت های شغلی برای تمامی کارکنان در خصوص نقش فناوری اطلاعات تصریح کرد: در بخش فناوری اطلاعات ( IT ) باید هرچه بیشتر خودمان را تقویت کنیم . و هر فعالیتی با این نگرش بررسی شود که با توجه به بحث فناوری اطلاعات چگونه می توان آن را بهتر انجام داد .زیرا یکی از رمزهای موفقیت در صنعت بیمه در دنیای امروز داشتن فناوری اطلاعات توانمند است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

30  −  21  =