پرداخت ۷۳۲ میلیارد ریال کمک به بیمه شدگان تهرانی

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت:

۷۳۲ میلیارد ریال کمک کوتاه مدت سال گذشته به بیمه شدگان در غرب تهران بزرگ پرداخت شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایرنا،حسین جودکی افزود: کمک های کوتاه مدت تامین اجتماعی به بیمه شدگان در این ایام شامل کمک هزینه ازدواج، جبران برخی از هزینه ها (اعاده سلامتی)، جبران نقص عضو جسمانی و تقویت یکی از حواس، کمک هزینه کفن و دفن و غیره بوده است.

وی در مورد تعهدات درمانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: تعهدات درمانی این سازمان شامل تمامی خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، بیمارستانی، کمک ها و معاینات طبی، خدمات توانبخشی و تحویل وسایل کمک پزشکی است که در چارچوب مصوبات شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور و هیات وزیران قابل ارایه است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: مناسب ترین روش برای درمان بیمه شدگان، استفاده از مراکز درمانی و بیمارستان های ملکی سازمان و پس از آن مراکز درمانی طرف قرارداد است.

جودکی گفت: یک سوم از حق بیمه ها به خدمات درمانی اختصاص دارد و باقی مانده آن برای تامین هزینه های مربوط به بازنشستگی، از کار افتادگی، فوت و سایر تعهدات کوتاه مدت هزینه می شود.

وی یادآور شد: کمک هزینه های کوتاه مدت همچون کمک هزینه ازدواج و کفن و دفن از جمله حمایت هایی است که سازمان تامین اجتماعی برای تامین بخشی از هزینه ها به بیمه شدگان تحت پوشش پرداخت می کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  7  =