حضور فعال بیمه ملت در نمایشگاه کتاب

بیمه ملت با اجاره سه غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به تبلیغ، بازاریابی گسترده و معرفی هر چه بیشتر شرکت خواهد پرداخت.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از اخبار بانک، علیرضا ابراهیم پور معاون بازاریابی فروش، با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب، این نمایشگاه را یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی در سراسر جهان دانست و افزود، حضور سالانه بیش از ۲۵۰۰ هزار ناشر داخلی و ۱۷۰۰ ناشر خارجی و بازدید بیش از ۵ میلیون نفر از این نمایشگاه، اعتبار فوق العاده ای به نمایشگاه کتاب بخشیده است.

علاوه بر این، استقبال اقشار مختلف مردم سراسر کشور و به خصوص قشر فرهنگی از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را برای حضور بیمه ملت در این نمایشگاه فراهم کرده است تا ضمن معرفی برند شرکت بیمه ملت بر معرفی و فروش بیمه نامه های جدید مانور داده و به تبلیغات در این خصوص بپردازیم.

معاون بازاریابی و فروش در ادامه افزود، در نقاط مختلف نمایشگاه تبلیغات محیطی بیمه ملت به چشم می خورد و امسال علاوه بر توزیع بروشور و کاتالوگ محصولات، برای کودکان کالاهای تبلیغاتی شرکت شامل پازل، بادکنک و … در نظر گرفته شده است.

وی به تبلیغات رادیویی بیمه ملت در نمایشگاه بین المللی کتاب اشاره کرد و در خصوص حضور بازاریابان شرکت گفت، بازاریابان در گروه ۱۰ نفره و به صورت شیفتی به ناشران در غرفه های مختلف مراجعه کرده و محصولات و برند بیمه ملت را به آنها معرفی می کنند.

وی با اشاره به معرفی و فروش موفق بیمه های زندگی در زمان برگزاری نمایشگاه سال گذشته گفت، امسال نیز با ادامه روند قبلی قصد داریم علاوه بر بیمه مستمری زنان خانه دار به معرفی بیمه تحصیل فرزندان پرداخته و نقطه نظرات مردم را در این خصوص جویا شویم.

ابراهیم پور در پایان خاطر نشان کرد، حضور پر رنگ نمایندگان در این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای آنها فراهم می آورد تا با هماهنگی با این معاونت، به بازاریابی و افزایش پورتفوی خود بپردازند.

 

بر اساس این گزارش، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۱- ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟