همه کارگران باید زیر پوشش بیمه قرار گیرند

فرماندار بم گفت :

تاکنون بیش از یک هزار مورد تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است/استان های ریگان و نرماشیر نیز حدود ۲۵۰ درصد ثبت اشتغال داشته اند و شهرستان بم نیز تاکنون نزدیک به ۱۰۰ درصد ثبت اشتغال داشته که آمار خوبی است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ايرنا، حسین زین الصالحین در جمع کارگران و کارفرمایان شهرستان های شرقی استان کرمان افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت این شغل شریف باید همه کارگران بیمه شوند و دستگاه های مرتبط در این زمینه هر چه سریعتر اقدام کنند.
 
فرماندار بم کارگران را ستون های مستحکم اقتصاد کشور در حماسه اقتصادی دانست و بیان کرد: همه مسوولان باید تمامی تلاش خود را در زمینه رفع مشکلات و تامین رفاه حال این قشر زحمتکش و بی ادعا بکار گیرند.
 
وی به فشار همه جانبه دشمن در سال گذشته برای به زانو درآوردن کشور در بعد اقتصادی اشاره کرد و افزود: در این نبرد کارگران و کارفرمایان کشورمان دشمن را از پا در آوردند و کشور از آن گردنه حساس با سربلندی عبور کرد.
 
فرماندار بم با یادآوری فتنه 88 و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی گفت: ملت ما آن توطئه شوم را فراموش نکرده همانگونه که دشمنان هم از آن توطئه تجربیات فراوانی را بدست آورده اند.
 
وی اضافه کرد: ملت بصیر ایران اسلامی آن توطئه شوم را با هوشیاری و ولایتمداری خنثی کرد و در انتخابات آینده هم با حضور گسترده و انتخابی شایسته، بار دیگر چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام را کور خواهد کرد.
 
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شرق استان نیز به بیان گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر پرداخت و گفت: در سال های 91 و 92شهرستان فهرج رتبه نخست استان در زمینه ثبت اشتغال در سامانه رصد را به خود اختصاص داده است.
 
ˈاحمد حائریˈ افزود: شهرستان های ریگان و نرماشیر نیز حدود 250 درصد ثبت اشتغال داشته اند و شهرستان بم نیز تاکنون نزدیک به 100 درصد ثبت اشتغال داشته که آمار خوبی است.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  1  =