بیمه ما میزبان نشست بیمه ها شد

نشست هم اندیشی و بهبود بهره وری شرکت های بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ، هیات همراه وی ، مدیر عامل شرکت “بیمه ما” ، هیات مدیره” بیمه ما” و برخی از مدیران عامل شرکت های بیمه به میزبانی شرکت بیمه ما برگزار شد .

به گزارش ریسک نیوز، در این جلسه که با هدف تعامل شرکت های بیمه با بیمه مرکزی برپا شده بود ، مدیران عامل شرکت های بیمه به  ارائه گزارش عملکرد شرکت های خود و بیان  برخی از چالش های موجود در  عملکرد خود پرداختند .
 
در این نشست سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص مسائل مطرح شده توسط شرکت های بیمه ای ، چالش های صنعت بیمه و برنامه پیش روی بیمه مرکزی  نکات مهمی را   مطرح کرد. وی گفت : با توجه به نکات مطرح شده توسط برخی از مدیران عامل شرکت های بیمه ، بهتر است در خصوص  سرمایه تاسیس شعب شرکت های جدید التاسیس اصلاحاتی صورت پذیرد که حتما آن را در دستور کار خود قرار خواهیم داد  .
 
همچنین برای نهادینه سازی فرهنگ بیمه های زندگی  از جمله بیمه های عمر باید تلاش های بیشتری صورت گیرد  .
زیرا با تعاملاتی که با مردم داشته ایم متوجه شده ایم که هنوز این بیمه نامه مهم به عنوان یک سرمایه گذاری در فرهنگ بیمه ای مرد نهادینه نشده است .
 
رئیس کل بیمه مرکزی در  ادامه سخنان خودضمن تاکید بر نظارت بیشتر بر  عملکرد شرکت های بیمه به خصوص در بحث مشتری مداری گفت :  تبلیغات موثر شرکت های بیمه باعث گشته است تا مردم با بیمه های مختلف آشنایی بیشتری داشته باشند و شرکت های بیمه نیز خدمات بهتری را به مشتریان خود ار ائه دهند .همچنین ضریب نفوذ بیمه دراثر این تبلیغات  کشور ما رشد داشته است .
 
کریمی همچنین ضمن  تقدیر از تلاش شرکت های بیمه تصریح کرد : بیمه گران ما چیزی از شرکت های بیمه اروپایی کم ندارند  و صنعت بیمه کشورمان باید بتواند به گونه ای پویا عمل کرده و  مردم را به درجه ای از خود کفائی برساند که بدون نیاز به بودجه دولت ، احتیاجات مالی خود را برطرف کنند .
بنابراین باید طرح های جدید بیمه ای دردست بررسی قرار گیرد و در خصوص ایجاد سیستم های  نوین پرداخت خسارت نیز مطالعاتی جدی صورت گیرد .
 
 در بخش دیگری از این نشست سید محمد علیپور  مدیر عامل شرکت" بیمه ما " که میزبانی جلسه را نیز بر عهده داشت  به ارائه گزارش عملکرد این شرکت پرداخت .وی با اشاره به تاریخ تاسیس شرکت "بیمه ما "  و تشریح هیات مدیره این شرکت  در خصوص چشم انداز این شرکت گفت :از مهم ترین چشم انداز های این شرکت کسب اولویت ممتاز از دیدگاه مشتریان  و نیز  شناخته شدن این مجموعه به عنوان یک شرکت دانش بنیان و پویا از منظر کارکنان بوده است که با توجه به عمر کم این شرکت تا حد زیادی به آن دست یافته ایم .
 
مدیر عامل شرکت" بیمه ما" سپس  به ارائه و  تشریح بیانیه ماموریت شرکت، کانال های فروش ، عملکرد فنی شرکت از جمله تعداد بیمه نامه های صادره  و همچنین نسبت های مالی بیمه ما در سال 91 در مقایسه با میانگین صنعت پرداخت .
 
وی در خصوص اهم فعالیت های انجام شده در سال 91 توسط شرکت "بیمه ما " گفت :تدوین برنامه  استراتژیک برای پنج سال آتی  ،تدوین برنامه عملیاتی سال 92 به تفکیک حوزه های مختلف ، سفارشی سازی محصولات شرکت "بیمه ما " در راستای برآورده سازی نیاز مشتریان ، توسعه شبکه فروش شرکت ، تکمیل کادر پرسنلی و همچنین حضور و ارائه مقالات در همایش هاو نمایشگاه های مرتبط با صنعت بیمه از مهم ترین فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت بیمه ما است .
 
سید محمد علیپور مدیر عامل شرکت "بیمه ما"  در پایان ضمن اشاره به تدوین و اجرای  برنامه تبلیغاتی در راستای ایجاد برندینگ بیمه ما به عنوان یکی از موفق ترین برنامه های اجرا شده این شرکت ، توسعه زیرساخت های IT  و ارتباطی را یکی از اصلی ترین اولویت های شرکت بیمه ما عنوان کرد .
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  −  26  =