نیمه نخست ۲۰۱۳ و رشد خوب شرکت های بیمه در اروپا

این افزایش سوددهی در حالی از سوی مونیخ ری اعلام می شود که این شرکت در اوایل سال جاری میلادی در گزارشی اعلام کرده بود سود خالص آن در چهار ماه آخر سال ۲۰۱۲، ۶۴۹.۴ میلیون دلار بوده است که در قیاس با همین دوران در سال قبل از آن، کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از صنعت بیمه،یکی دیگر از شرکت اروپایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در سه ماه نخست سال 2013 میلادی، 979 میلیون پوند سود داشته است.
 
 در بیانیه "مونیخ ری" یکی از بزرگترین شرکت های بیمه اتکایی در جهان، آمده است که سه ماهه نخست سال جاری میلادی برای شرکت بسیار عالی بوده است.
 
 در این گزارش، سود این شرکت 979 میلیون پوند اعلام شده است که در قیاس با سود 782 میلیون پوندی سال گذشته در همین مدت زمانی، رشد خوبی به شمار می آید.
 
چند روز گذشته نیز شرکت "سوئیس ری"، یکی دیگر از بزرگترین شرکت های بیمه اتکایی در جهان، خبر از  سود 1.4 میلیارد دلاری خود در سه ماهه نخست سال جاری داده بود. به گزارش این شرکت، سود خالص این مجموعه در قیاس با همین دوران در سال 2012، با 21 درصد افزایش همراه بوده است.
 
مدیران مونیخ ری بر این باورند، با ادامه این روند این شرکت می تواند به هدف خود مبنی بر دستیابی به سود سه میلیارد پوندی تا آخر سال جاری میلادی برسد.
 
این افزایش سوددهی در حالی از سوی مونیخ ری اعلام می شود که این شرکت در اوایل سال جاری میلادی در گزارشی اعلام کرده بود سود خالص آن در چهار ماه آخر سال ۲۰۱۲ میلادی، ۶۴۹.۴ میلیون دلار بوده است که در قیاس با همین دوران در سال قبل از آن، کاهش چشمگیری داشته است. طبق این گزارش، سود این شرکت در کل سال 2012، 4.37 میلیارد دلار بوده است؛ این در حالی است که مونیخ ری در سال قبل از آن، 9.7 میلیارد دلار سود کرده بود.
 
 شرکت بیمه اتکایی مونیخ ری در نوزدهم آوریل 1880 توسط "کارل تیم" تاسیس شد و دیدگاه او تا به امروز در شکل گیری این شرکت موثر بوده است. این شرکت بیش از 130 سال است که در صنعت بیمه پیشتاز است. مونیخ ری همواره به راه حل های جدیدی دست یافته و ایده ها را به واقعیت تبدیل کرده است. دفتر اصلی این شرکت بیمه در مونیخ آلمان واقع شده است و یکی از پیشروان این صنعت به شمار می‌رود.
 
حدود پنج هزار شرکت بیمه در سراسر جهان از مشتریان این شرکت آلمانی هستند و مونیخ ری در 150 شرکت جهان حضوری فعال دارد. این شرکت همچنین بیش از 50 بخش تجاری در سراسر جهان دارد.
 
"جورج اشنیدر" یکی از مدیران اجرایی مونیخ ری، در اینباره گفت: خسارت های مطرح شده به پایین ترین میزان خود رسیده است اما عملیات اجرایی خوب این شرکت نشانگر بازگشت دوران طلایی است.
 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  10  =