هدیه بیمه مرکزی به موتورسواران

مدیر کل پیشگیری از خسارت بیمه مرکزی خبر داد:

مدیر کل ایمنی و پیشگیری از خسارت بیمه مرکزی ایران گفت: بیمه مرکزی در راستای اجرای مدیریت ریسک صد هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبان موتورسواری که موتور خود را به بیمه می‌کنند رایگان اهدا خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز،حسن غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 91 ، 23 درصد از حادثه‌های کشور که منجر به جرح و فوت شده است از طریق تصادف موتورسیکلت‌ها بوده است که یا خودشان عامل تصادف بودند و یا دیگران به موتور آن‌ها زده‌اند.

وی گفت: بر همین اساس به دستور رییس کل بیمه مرکزی مرحله اول طرح اعطای کلاه ایمنی رایگان در استان‌هایی که بیشترین تصادفات موتورسیکلت صورت می‌گیرد در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

مدیر کل ایمنی و پیشگیری از خسارت بیمه مرکزی ایران با بیان این‌که بیشترین تصادفات موتورسیکلت در استان‌های گیلان و پس از آن خراسان رضوی صورت گرفته است، گفت: به دلیل آن که در استان گیلان روستاها به هم نزدیک است از وسیله نقلیه موتورسیکلت استفاده می‌شود و همین وسیله به دلیل نداشتن ایمنی کافی و همچنین عدم استفاده از کلاه ایمنی بسیار حادثه ساز بوده است.

غفاری با بیان این‌که در حال حاضر بیمه نامه موتورسیکلت با تخفیف 50 درصدی مبلغ 83 تا 84 هزار تومان است، گفت:‌ راکبان موتورسوار با گرفتن بیمه نامه یک کلاه ایمنی که تقریبا همان قیمت بیمه نامه را دارد هدیه خواهند گرفت و همه این کارها به خاطر آن است که آرامش و امنیت بیشتری برقرار شود و بتوانیم حتی شده جان یک نفر را نجات دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  4  =