انتشار کتاب جدیدی درباره صنعت بیمه اموال و تصادفات

اگر می خواهید به درک عمیق تری از تئوری های صنعت بیمه دست یابید و یا خواهان آن هستید که فرضیه های موجود را راحتتر برای بیمه گذاران خود توضیح دهید، بهتر است که این کتاب را خریداری و با دقت مطالعه کنید.

به گزارشصنعت بیمه به نقل از بیزینس ژورنال، کتاب جدید برای فعالان حاضر در صنعت بیمه به بازار جهانی عرضه شد.
 
  این کتاب که "مفاهیم ساده بیمه اموال و تصادفات" نام دارد، تعریف ساده ای از قوانین و فرضیه های موجود درباره این نوع از بیمه را در اختیار کارشناسان و فعالان در صنعت بیمه قرار می دهد.
 
 در این گزارش آمده است که این کتاب جدید منبع عالی برای این نوع از بیمه های تجاری به شمار می آید و جزئیاتی از فرضیه های کلیدی درباره بیمه اموال و تصادفات که به تازگی مطرح یا بررسی شده را در اختیار خوانندگانش قرار می دهد. در این کتاب همچنین نگاهی به فرضیه های پیشین ارائه شده نیز شده است. دانستن این فرضیه های مهم اکنون برای تمامی فعالان در این صنعت امری اجتناب آمیز است.
 
در این کتاب همچنین نمونه های از موضوعات و نظریه های به همراه قوانین موجود گنجانده شده است که خواندن آن به تمامی بیمه گران توصیه می شود. در این کتاب موضوعاتی نظیر انتقال ریسک در قراردادها، تئورهای مسئولیت حقوقی و توصیف مناسبی از همکاری های مشترک، با دقت بررسی شده است.
 
نویسنده این کتاب واژه نامه خوبی درباره اصطلاحات و لغات موجود درباره صنعت بیمه را در این کتاب گنجانده است.
 
 وب سایت بیزینس اینشورنس در گزارش خود همچنین آورده است که اگر می خواهید به درک عمیق تری از تئوری های صنعت بیمه دست یابید و یا خواهان آن هستید که فرضیه های موجود را راحتتر برای بیمه گذاران خود توضیح دهید، بهتر است که این کتاب را خریداری و با دقت مطالعه کنید.
 
 با خواندن این کتاب می توانید به نفوذ صنعت بیمه در جهان پی ببرید و با فرآیند چگونگی و میزان ارزیابی خسارت ها آشنا می شوید.
 
نویسنده این کتاب که "کریستوفر جی باگس" نام دارد، با ارائه نمودارهای مختلف سعی کرده است که چگونگی محسابه خسارت ها در این حوزه را برای بیمه گران تشریح کند. در این کتاب چگونگی محاسبه خسارت ها در بیمه های تجاری و مسکونی و همچنین ارزیابی مدیریت ریسک و مسئولیت تشریح شده است.
 
طبق این گزارش این کتاب شامل 21 فصل عمده و کلیدی است.
 
 کریستوفر جی باگس، یکی از کارشناسان زبده صنعت بیمه است. او 20 سال تجربه ی فعالیت در این صنعت و مدیریت ریسک را در کارنامه خود ثبت کرده است. باگس همچنین یکی از اساتید معروف جهانی است که به بسیاری از نمایندگی های فعال در صنعت بیمه اموال و تصادفات مشاوره می دهد. از او به عنوان تحلیل گر ارشد در مدیریت ریسک نیز یاد می شود.
 
 
 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  5