افزایش سوددهی بیمه خطوط هوایی در جهان

برای سومین سال متمادی حق بیمه خطوط هوایی در حال کاهش است؛ دلیل این کاهش از سوی کارشناسان، افزایش رقابت ها در بین شرکت های بیمه و کاهش تصادفات هوایی عنوان شده است.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، با کاهش میزان تصادفات و اتفاق های هوایی در جهان، شرکت های بیمه بیشتر از گذشته سود کرده اند چرا که میزان خسارت های اعلام شده به مراتب کمتر از سال های گذشته است.
 
 برای سومین سال متمادی حق بیمه خطوط هوایی در حال کاهش است؛ دلیل این کاهش از سوی کارشناسان، افزایش رقابت ها در بین شرکت های بیمه و کاهش تصادفات هوایی عنوان شده است.
 
 در این گزارش آمده است که در حقیقت میزان خسارت های اعلام شده در سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است، از همین رو پوشش های ارائه شده نسبت به گذشته هزینه بر نیستند.
 
 طبق گزارش های منتشر شده، میزان خسارت ها به 924 میلیون دلار رسیده است و حق بیمه های با کاهش 11 درصدی رقم 1.61 میلیارد دلار را تجربه کرده است.
 
 بیمه‌ خطوط هوایی نیز مانند بیمه‌ اتومبیل‌ در صورت‌ بروز حادثه‌، هم‌ خسارات‌ مالی‌ به‌ وسیله‌ نقلیه‌ و هم‌ خسارات‌ مالی‌ و جانی‌ وارد به‌ افراد ثالث‌ را شامل‌ می‌شود.
 
شرکت های بیمه فعال در زمینه بیمه سفر به همراه شرکت های بیمه خطوط هوایی بر این نکته تاکید می کنند که میزان خسارت ها در سال 2012 میلادی در مقایسه با سال 2011، با کاهش قابل توجهی رو به رو بوده است.
 
 بیمه هواپیما‌، پوشش های‌ مورد نیاز بیمه ‌گذاران‌ را در قبال‌ خطرات‌ مربوط به‌ هواپیما مانند مالکیت‌، اداره‌، تعمیر و نگهداری‌ و یا فروش‌ ارائه‌ می‌دهد.
 
"سیمون کنچتلی" یکی از کارشناسان صنعت بیمه در جهان، در این باره می گوید: چشم انداز خرید و فروش بیمه خطوط هوایی در جهان بسیار مثبت است.
 
او ادامه می دهد که میزان خسارت ها کاهش چشمگیری داشته است و سال 2013، زمینه ساز تغییرات بزرگ در این صنعت است. به همین دلیل بیمه گران بسیاری در حال ورود به این بازار هستند و بازار این نوع از محصولات از گذشته رقابتی تر شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  66  =  71