شرکت اسوه ایران سهبا و سهما را معرفی کرد

در همایش بانک، بورس وبیمه

شرکت اسوه ایران نرم افزارسامانه یکپارچه بانکی (سیب) خود بنام سهبا(سامانه هوشمند بانکی اسوه) و سامانه متمرکز بیمه گری را در هفتمین نمایشگاه بانک، بورس،بیمه معرفی کرد. این محصولات در زمینه core banking و core insurance تولید شده است.

به گزارش ریسک نیوز، سهما (سامانه هوشمند بیمه اسوه) سامانه متمرکز بیمه گری (core insurance) است که به صورت یکپارچه با سامانه متمرکز بانکی عمل می نماید.این سامانه مدیریت فرایندهای صدور، خسارت مالی، اتکایی و کارمزد را در کلیه رشته های بیمه ای بر عهده دارد و مشتمل بر بیش از 100 زیرسیستم مختلف می باشد.

سهما یک سامانه تمام پارامتریک است که انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای شرکت بیمه گر به ارمغان می آورد. شفاف سازی و کنترل فعالیت های نمایندگان و بیمه گذاران در حوزه مالی، اینترنت بیمه، سامانه امتیاز بندی و طبقه بندی بیمه گذاران و یکپارچگی کانال های ارتباطی مختلف مانند اینترنت، تلفن بیمه، پیام کوتاه و پـست الکترونیکی از ویـژگی های منحصر به فرد سهما به شمار می رود.

این سامانه به موتور مدیریت گردش کار سازمانی نیز مجهز است و توانمندی منحصر به فردی را در اختیار شرکت بیمه گر استفاده کنده از آن، در یکپارچگی فرایندهای اجرایی سازمان با سامانه متمرکز بیمه گری قرار می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

80  −    =  76