راه‌اندازی کیوسک بیمه‌ای برای استفاده بیمه‌شدگان درمان

مدیر فن‌آوری اطلاعات بیمه کوثر خبر داد

مدیر فن‌آوری اطلاعات بیمه‌ کوثر، از روانه شدن کیوسک بیمه‌ای برای تسهیل در روند کاری بیمه‌شدگان درمان به بازار خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس ،حسن سعیدی با اشاره به تسهیل روند صدور معرفی‌نامه برای بیمه‌شدگان درمان اظهار کرد: کیوسک بیمه‌ای برای تسهیل در روند کاری بیمه‌شدگان درمان به بازار می‌آید.
 
مدیر فن‌آوری اطلاعات شرکت بیمه‌ کوثر یادآور شد: با استفاده از این کیوسک، بیمه‌شده بدون مراجعه به شرکت و در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته، می‌تواند تمام مراحل تایید برگه‌ی بستری، احراز هویت و صدور معرفی‌نامه را به صورت آنلاین در محل مرکز درمانی ظرف چند دقیقه انجام بدهد.
 
سعیدی افزود: در این فرآیند، پزشک معتمد شرکت به صورت آنلاین و شبانه‌‌روزی اقدام به تأیید بستری بیمار کرده و معرفی‌نامه از طریق کیوسک، چاپ شده و در اختیار بیمه‌شده قرار می‌گیرد.
 
وی گفت: سالانه تعداد زیادی از بیمه‌‌شدگان بیمه‌ی کوثر برای دریافت معرفی‌نامه و کارهای اداری درمان به شرکت مراجعه می‌کنند که با استفاده از این کیوسک‌ها دیگر نیازی به مراجعه‌‌ حضوری نیست.
 
سعیدی اضافه کرد: راه‌اندازی کیوسک‌های بیمه‌ای باعث صرفه‌جویی در وقت فرد بیمه‌شده، افزایش رضایت مشتری و در نهایت تحقق دولت الکترونیک خواهد شد.
 
به گفته‌ وی، تمام مراحل تولید نرم‌افزار این کیوسک در شرکت بیمه‌ کوثر انجام شده و این خدمت می‌تواند در صورت تفاهم، در اختیار سایر شرکت‌ها گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  3