بازارهای نوظهور بیمه اروپا معرفی شدند

در اجلاس«روز بیمه»؛

مدیرمنطقه قاره اروپا در شرکت بیمه ACE بیان داشت: ترکیه، لهستان و روسیه ۳ بازار نوظهور در قاره اروپا هستند که فرصت تجاری فعالیت در آنها وسیع است. سرمایه گذاران قدرتمند باید بدانند که بازارهای نوظهور اروپا از آنچه که در بقیه نقاط جهان اتفاق می افتد، مصون نیستند./در این اواخر عملکرد مختلط شرکتهای بیمه گر در بخش بیمه اموال و بیمه خسارت دربرخی اقتصادهای نوظهور اروپایی اتفاق افتاده است و توضیح میدهد که این شرکت برای سهم بازار قوانینی را وضع نمیکند زیرا برنامه های زیادی برای رشد وگسترش دارد.

به گزارش ریسک نیوز،جوزف کلابی،  در اجلاس «روز بیمه » که در لندن برگزار شد برای مدیران ارشد شرکت های بیمه سخنرانی می کرد. وی به 4 روند مهم که به گسترش توسعه بازار بیمه  در این کشورها کمک می کند نیز اشاره کرد:

 مزیت اقتصادی: مرکز ثقل اقتصاد جهانی به سمت شرق و جنوب تغییر میکند.

انقلاب تجاری: همراه با رشد بازارهای نوظهور، تغییرات عظیمی در شکل و حجم جریان تجارت مالی اتفاق می افتد.

 جذابیت برای سرمایه گذار: اعتماد سرمایه گذار به کشورهای نوپای اروپایی افزایش می یابد.

 افزایش ثروت: افزایش ثروت فردی به رشد تجاری منتهی می شود.

 همچنین کلابی در ادامه سخنانش به 5 خط تجاری اشاره کرد که فرصتی برای شرکتهای بیمه گر و دلالان بیمه در بازارهای نوظهور اروپایی محسوب می شود.

 آمادگی : کارشناسان عقیده دارند با توجه به روند جهانی شدن تجارت، سرمایه گزاری افزوده و هماهنگ سازی تدریجی با قوانین اروپا، حجم تقاضا به طور مرتب افزوده می شود و همراه آن فرصتهای تجاری  نیز در بازار ظاهر می شوند.

خطوط تجاری: D&O بهترین نمونه یک محصول جدید در بسیاری از بازارهای نوظهور است و از سوی دیگر شرکتهای بیمه اروپایی ودلالان نقشی کلیدی در فراهم کردن ظرفیت، استفاده مشترک از تخصص و کمک به توسعه بازارهای محلی دارند.

 انرژی و تولید الکتریسیته:  بازار اروپا برای شرکتهای بیمه گری که برگه توازن و تخصص لازم را دارند، چشم انداز وسیعی فراهم میکند.

خدمات بین المللی:  شرکتهای غربی به طور روزافزونی  به دنبال پوشش برای شعبه های خارجی خود در این بازارها هستند واز سوی دیگرشرکتهایی که در کشورهای نوظهور اروپایی فعالیت میکنند نیز فعالیت خود را در جهان گسترش می دهند و به دنبال ارائه راه حلهای بیمه ای سازگار هستند.

خطوط تخصصی سازی شده برای مشتریان: ACE سرمایه گذاری محلی خود را طوری انجام می دهد تا بخشی قدرتمند و با قابلیت رقابت برای بیمه های تصادف و خدمات درمانی فراهم کند.

 جوزف کلابی در ادامه اشاره کرد سرمایه گذاران قدرتمند باید بدانند که بازارهای نوظهور اروپا  از آنچه که در بقیه نقاط جهان اتفاق می افتد، مصون نیستند. ممکن است بحران جدید منطقه یور، رکود اقتصاد آسیا و  بی ثباتی سیاسی و اجتماعی  در این بازارهای نوپا چالشی ایجاد کنند.

 او همچنین تاکیدکرد در این اواخر  عملکرد مختلط  شرکتهای بیمه گر در بخش  بیمه اموال و بیمه خسارت دربرخی اقتصادهای نوظهور اروپایی اتفاق افتاده است و توضیح  میدهد که این شرکت برای سهم بازار قوانینی را وضع نمیکند زیرا برنامه های زیادی برای رشد وگسترش دارد.

 

مترجم:شیوا سعیدی

منبع:

http://www.marketwatch.com/story/ace-advises-european-insurance-industry-not-to-overlook-emerging-insurance-markets-close-to-home-2013-05-22

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

70  +    =  79