هشدار لویدز لندن درباره قطع عظیم شبکه های برق

صنعت بیمه به شدت تحت تاثیر حوادث و رویدادهای بزرگ آب و هوایی و فضای قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، شرکت بیمه "لویدز لندن" یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در جهان، در گزارشی هشدار داد که قطعی بزرگی در شبکه های برق روی خواهد داد.

طبق این گزارش، صنعت بیمه در آمریکای شمالی بدون شک تحت تاثیر رویدادها و حوادث شدیدی آب و هوایی قرار خواهد گرفت که این امر منجر به قطع شبکه های برق در سراسر این قاره می شود.

در این گزارش آمده است که به دنبال چنین رویدادی بین 20 تا 40 میلیون آمریکایی با مشکل بی برقی گسترده رو به رو می شوند که ممکن است بین یک تا چند سال طول بکشد.

به گفته کارشناشان، میزان تعیین خسارت های چنین اتفاقی بسیار دشوار است چرا که جوامع امروزی به شدت به برق وابسته است؛ به همین دلیل قطع جریان برق خسارت زیادی را به زیرساخت ها و اقتصاد کشورها وارد می کند.

در صورت وقوع چنین شرایطی، صنعت بیمه در آمریکای شمالی نسبت به دیگر مناطق با مشکلات بیشتری درگیر می شوند؛ هرچند که ممکن است این قطعی برق برای مدت کوتاهی روی دهد.

طبق برآوردهای انجام شده قطع برق و اختلال های شبکه برق سالیانه بین 25 تا 180 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. درصورتی که قطع برق و اختلال‌ های شبکه برق ادامه داشته باشد این هزینه‌ ها به سرعت افزایش خواهد یافت.

لویدز، یک شرکت بریتانیای است که در زمینه بیمه و بیمه اتکایی فعالیت می ‌کند. در سال ۲۰۱۱ میلادی، بیش از 33.447 میلیارد پوند از درآمد حق بیمه به این شرکت اختصاص یافت. اما گروه بانکی لویدز در سه ماهه سوم سال جاری متحمل زیان مالی شد.

در سال ۲۰۱۱ میلادی، بیش از 33.447 میلیارد پوند از درآمد حق بیمه به این شرکت اختصاص یافت. اما گروه بانکی لویدز در سه ماهه سوم سال گذشته میلادی متحمل زیان مالی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  45