چگونگی روند بیمه طلایی اتیه سازان حافظ بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ۱۹۰ میلیارد تومان جهت اجرای بیمه طلایی بازنشستگان کشوری و افراد تحت تکفل آنها پیش‌بینی شده است، اظهارداشت: از ابتدای تیر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ بازنشسته و افراد تحت تکفل‌ آنها تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس، ایراندخت عطاریان با اشاره به اینکه از سال گذشته و با تاکید رئیس جمهور، بازنشستگان کشوری تحت پوشش بیمه طلایی شرکت آتیه‌سازان حافظ قرار گرفتند، اظهارداشت: پس از اجرای طرح بسیاری از بازنشستگان با مراجعات حضوری و غیرحضوری از اجرای این طرح استقبال کردند.

وی تصریح کرد: حذف پرداخت وجه نقد، کاهش بروکراسی و طی کردن مراحل اداری و حذف ارتباط مالی میان بیمار و پزشک را از مهمترین ویژگی‌های طرح بیمه طلایی آتیه‌سازان حافظ بود.

عطاریان ادامه داد: در سال جاری نیز صندوق بازنشستگی کشوری با حمایت دولت و شخص رئیس جمهور بنا دارد فاز دوم بیمه طلایی بازنشستگان کشوری را اجرا کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در فاز دوم علاوه بر بازنشستگان کشوری، افراد تحت تکفل آنها نیز تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

وی گفت: به زودی مناقصه‌ای بین شرکت‌های بیمه تکمیلی برگزار خواهد شد و در نهایت پس از برنده مناقصه، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت مورد نظر خواهیم بست و پس از آن بازنشستگان کشوری به همراه افراد تحت تکفل می‌توانند از خدمات بیمه طلایی بهره‌مند شوند.

عطاریان خاطرنشان کرد: بیمه طلایی بازنشستگان کشوری تا پایان خرداد اعتبار دارد و به محض پایان اعتبار بنا داریم با قرارداد جدید با یکی از شرکتهای بیمه تکمیلی، بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها را تحت پوشش بیمه طلایی قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: شرکت‌هایی که در مناقصه حضور خواهند داشت تماماً دارای مجوز بیمه مرکزی هستند که پیش‌بینی می‌شود این مناقصه در ابتدای تیرماه برگزار شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟