دلار ۲۹۰۰ تومان شد

تسنیم: در ادامه سیر نزولی طلا و ارز در بازار داخلی هم اکنون دلار با قیمت ۲۹۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۹۶ هزار تومان مورد مبادله قرار می گیرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از تسنیم، در پی تشدید نوسانات نزولی طلا و ارز در بازار داخلی هم اکنون ( ساعت 12:20 دقیقه یکشنبه 2 تیرماه) قیمت‌های سکه، طلا و ارز بازهم نسبت به صبح امروز شکسته شد.

هم اکنون دلار در بازار آزاد و در خیابان فردوسی تهران با ارزش 2950 تومان به مردم فروخته و با ارزش 2900 تومان از آنها خریداری می شود. این درحالی است که صبح امروز دلار در همین خیابان با قیمت 3000 تومان فروخته میشد.

دلالان بازار ارز می گویند حجم فروشندگان ارز به ویژه دلار نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است؛ "دلارهای خانگی وارد بازار شدند" عبارتی است که تقریبا از دهان تمام دلال‌ها و فعالان بازار ارز این روزها بیرون می آید.

یکی از این دلال‌های خیابان فردوسی به خبرنگار تسنیم می گوید: قیمت ارز در روزهای بعد هم ریزش خواهد داشت و به همین دلیل مردم ترجیح می‌دهد دلارهایشان را بفروشند به جای اینکه در منزل نگه داری کنند.

وی اضافه می‌کند که تقریبا اکثر صرافی‌ها امروز از خرید دلار امتناع کرده و بیشتر مایل به فروش دلار هستند.

قیمت انواع قطعه سکه، طلای 18 عیار و اونس جهانی طلا را در ادامه بخوانید؛

اونس جهانی طلا 1299 دلار، هر مثقال طلا 418 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 96 هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 20 هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و 45 هزار تومان، نیم سکه 550 هزار تومان، ربع سکه 353 هزار تومان و سکه یک گرمی 245 هزار تومان.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  8