برای خدمت به مردم عنوان سازمانی لازم نیست

تمامی کارکنان در هر سنگری که قرار می گیرند باید هدفشان خدمت به مردم در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک باشد و برای تحقق این مهم عنوان و ردیف سازمانی لازم نیست.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران مهندس فراهانی رئیس هیات مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران ستادی ضمن گرامیداشت لیالی قدر و بیان مطلب فوق گفت: هدف از برگزاری اینگونه مراسم در اصل توفیق و تقدیر است و قرار نیست مدیری تودیع شود.

وی افزود: نیروی انسانی پست بانک دارای ظرفیت های مناسبی است که با کار کارشناسی و درنظرگرفتن تمامی جوانب و همچنین ایجاد تغییر و تحول در ردیف های شغلی در راستای پویایی و تزریق تفکر جدید می توان به اهداف عالیه بانک نزدیک تر شد.

فراهانی اظهار داشت: کار و تلاش خستگی ناپذیر در پست بانک زمانی مقبول خواهد بود که توأم با سلامت فکری و تخصص باشد و به اعتبار سیستم آسیبی وارد نکند.

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: مسئولان بانک می بایست تلاش خود را در حفظ نیروی انسانی بکار ببرند زیرا حفظ نیروی انسانی یک اصل مدیریتی است و خود مدیران و مجموعه نیز باید در تحقق این امر کمک کنند.

وی در ادامه؛ صبر، امید و برنامه ریزی را به عنوان اصول اصلی اعتلای امور دانست و گفت: این اصول ریشه در قرآن دارد و با به کارگیری این اصول می توان با وجدانی آرام، خدمت گذار هموطنان در سراسر کشور بود زیرا رسالت اصلی پست بانک ایران خدمت رسانی به روستاییان و مناطق کم برخوردار است و این بستر در بانک فراهم می باشد.

فراهانی تاکید کرد: همه ما پست بانکی ها  نزد روستائیان دارای اعتبار هستیم که حفظ آن بسیار مهم و ضروری است.

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیران پیشین به مدیران جدید نیز توصیه کرد: همواره باید با ایمان راسخ، امید و کارکارشناسی در اجرای اهداف خداپسندانه، افزایش اعتبار بانک و همچنین خدمت رسانی در نظام تلاش کرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: عاشقان خدمت در هر سنگری آماده خدمت به خلق هستند زیرا در هر جایگاهی زمینه خدمت فراهم است و این تغییرات و جابجایی ها در راستای پویایی بانک و استفاده از تجارب آنان در منصب های جدید است.

همچنین عادل قبادی زاده دیگر عضو هیات مدیره این بانک در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از مدیران پیشین و تبریک به مدیران جدید گفت: با تلاش مضاعف، جدیت و همیاری یکدیگر می توانیم پست بانک ایران را به جایگاه اصلی خود برسانیم و از تخصص و تجارب همه کارکنان در راستای این هدف استفاده می کنیم.

گفتنی است: در این مراسم اکبر غلامی، سیداصغر جلیلی نیا و محمد رحمانی به ترتیب به سمت سرپرست مدیریت شعب منطقه دو تهران، اداره کل خزانه داری و مبادلات و اداره کل امور شعب معرفی و از زحمات و تلاش های حمید نوروزی و محمدرضا حسین پور مدیران پیشین مدیریت شعب منطقه دو تهران و اداره کل خزانه داری و مبادلات تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

28  −  24  =