عهد ربیعی با مردم برای بهبود اوضاع و شرایط معیشتی آنها

در مراسم تودیع و معارفه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

یکی از مسائل وزارتخانه موضوع سرمایه‌های اجتماعی است و باید با حرکتی برنامه‌ریزی شده و توام با دستاوردهای عظیم در راستای مسیری درست گام برداریم.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همه چیز در کشور به رفاه گره خورده است، اظهار کرد: اگر نتوانیم آحاد جامعه را به یک رضایت برسانیم زندگی پرتنشی در انتظار ما خواهد بود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از ایسنا علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه وزرای جدید و قدیم وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی که با حضور جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری،‌ مصری، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،‌ عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، اعضای هیات امنا و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و روسا و مدیران سازمان‌ها، ‌بانک‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به اینکه هم اکنون فشارهای آینده را حس می‌کنم گفت: از خداوند و همه دوستان برای حل مسائل بزرگ وزارتخانه کمک می‌خواهم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه در شرایطی است که نیاز به همدلی و همبستگی دارد،‌ گفت: یکی از مسائل وزارتخانه موضوع سرمایه‌های اجتماعی است و باید با حرکتی برنامه‌ریزی شده و توام با دستاوردهای عظیم در راستای مسیری درست گام برداریم.

به گفته وی، براساس مطالعات انجام شده، کشور در شرایط و مقطع زمانی حساسی قرار دارد. وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه افراد از تولد تا مرگ با این وزارتخانه در ارتباط هستند، خاطر نشان کرد: به آرامش در سایه شایسته سالاری و پایبندی به اصول و منشور اخلاقی دولت معتقدم.

ربیعی با مردم عهد بست که در حد توان خود برای بهبود اوضاع و شرایط معیشتی آنها اقدام کند و آرزومند است سفره تهیدستان پررنگ و دفترچه بیمه تهیدستان در دستانشان مایه آرامش مردم جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سال 84 به دلایل واهی از دانشگاه اخراج شدم، بیان کرد: در آن زمان دفترچه بیمه نداشتم و طعم پروسه شیمی درمانی همسرم و هزینه‌های گزاف آن را چشیده‌ام، بنابراین زندگی بدون دفترچه بیمه و مسائل آن جزو تجارب زندگی‌ام بوده است.

وی خطاب به مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مسئولیتمان رسیدگی به امور محرومان به جامعه است و نباید جای خادم و مخدوم عوض شود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×    =  2