دریافت تندیس دیموند سه لوتوس به بیمه ایران

برای پنجمین سال متوالی؛

شرکت سهامی بیمه ایران برای پنچمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس دیموند سه لوتوس از دبیرخانه اجرایی ششمین کنفرانس نظام توزیع و پخش کشور شد.

به گزارش ریسک نیوز، از بیمه ایران؛ در همین راستا و طی مراسمی که یکشنبه شب در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد این تندیس به مسوولان ارشد این شرکت اهدا گردید.

بر اساس اعلام این دبیرخانه که از نظر کارشناسان ۲۰ وزارتخانه، شرکت دولتی و خصوصی گردآوری شده است، شرکت سهامی بیمه ایران از ۱۰۰ امتیاز ممکن در شاخص های مورد ارزیابی ۳/۷۰ امتیاز کسب و ضمن دریافت تندیس دیموند سه لوتوس در گروه خدمات بیمه ای مقام اول را از آن خود کرد.

این در حالی است که نزدیک ترین رقیب بیمه ایران در گروه تولید و پخش خدمات بیمه ای ۴۰ امتیاز با این شرکت فاصله دارد.

بر اساس این گزارش، شاخص هایی که کارشناسان در گروه خدمات بیمه ای آن ها را بررسی و مورد ارزیابی قرارداده اند شامل: همسانی درصد پخش محصولات در سراسر کشور، توزیع پراکندگی شرکت در کشور، توزیع نمایندگی ها، توزیع شعبات و پرداخت خسارت سیار می شود که بیمه ایران در تمامی این شاخص ها رشد متوازن و یکسانی داشته و با رقبای خود در این زمینه فاصله زیادی دارد، بر همین اساس این عنوان به این شرکت تعلق گرفته است.

علاوه بر این، خدمات بیمه ایران در بین ۳۵۰ محصول مورد ارزیابی قرار گرفته شده پس از بانک ملی ایران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام دبیرخانه نظام توزیع و پخش کالا و خدمات تندیس دیموند در پنج سطح طلایی، نقره ای، برنزی، لوتوس و بلورین تعیین شده که بیمه ایران همانند سال های گذشته امسال نیز توانست تندیس سه لوتوس، برترین رتبه اهدایی که به یک شرکت تعلق گرفته است را کسب کند به همراه این شرکت گروه صنعتی زر ماکارون، شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) و بانک ملی ایران نیز موفق به دریافت این تندیس شدند.

این گزارش اضافه می کند: بیمه ایران همچنین در سال ۹۱ نسبت به سال پیش از آن رشد ۱۷ درصدی در شاخص های مورد اشاره داشته است که این مهم ثبت یک رکورد جدید در این زمینه به حساب می آید.

همزمان با برگزاری این کنفرانس نمایشگاه جانبی نیز با شرکت سازمان های برتر بر پا شده و در آن توانمندی ها، تجهیزات، خدمات و فناوری های مورد نیاز توزیع و پخش کشور به بازدید کنندگان عرضه شده است.

این گزارش اضافه می کند: در ششمین کنفرانس توزیع و پخش کشور، راهکارهای بهبود سیستم های توزیع از دو منظر تجربی و علمی مورد ارزیابی گرفت. این همایش امروز (دوشنبه)‌ به کار خود پایان می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

38  −  29  =