وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: بیمه هنرمندان قطع نشده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیمه هنرمندان هیچ گاه قطع نشده است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از واحد مرکزی خبر؛ علی جنتی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه معاونان وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بیمه هنرمندان گفت: با توجه به مطالبات سازمان تامین اجتماعی از صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان، آنها تهدید به قطع ارائه خدمات کرده بودند که با صحبت با مقامات مسئول قرار شد بخشی از مطالبات را بپردازیم و آنها هم همچنان به خدماتشان ادامه دهند تا به طور کلی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی همچنین درباره تغییر زمان برگزاری جشنواره مطبوعات از فصل پاییز به فصل زمستان گفت: تغییر زمان برپایی جشنواره مطبوعات مهم نیست؛ اصل برگزاری این جشنواره است که در زمان خود برگزار می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که احتمالا در برپایی جشنواره مطبوعات در پاییز مشکلاتی در اجرا بوده است گفت: این نوع کارها به برنامه ریزی نیاز دارد.

جنتی افزود: وقتی معاون جدیدی می آید؛ تا برکار مسلط شود و بتواند برنامه ریزی درستی داشته باشد ممکن است نیاز به زمان داشته باشد به همین دلیل برپایی جشنواره مطبوعات مقداری به تعویق افتاده است.

انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: نمایشگاه مطبوعات 28بهمن تا4 اسفند برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×  1  =